Komop Luco niet zo negatief man.... over 'n dik uur begint 't nieuwe F1 seizoen!Luco schreef: 26 mar 2021, 11:04 Ach, ik zou een boek kunnen schrijven over integriteit in diverse organisaties![]()
![]()
16 maart: 'Het is tijd voor nieuw leiderschap!'
25 maart: 'Ik sta hier namens Sigrid Kaag en niemand gaat hier verder uitleg over geven. Doei.'
Niks negatiefs aan hoor, maar de realiteit
Dat gaat nog gezellig wordenDen Haag - Kamervoorzitter Khadija Arib vraagt oud-verkenners Annemarie Jorritsma (VVD) en Kajsa Ollongren (D66) om een ’zo volledig mogelijk’ verslag te maken over hun eerdere werkzaamheden en beschikbaar te zijn voor een debat. De Tweede Kamer eist opheldering van het duo over verkenningsgate.
Nee hoor, ze zullen er wel een draai aan geven en alles is weer op en top!Elise schreef: 26 mar 2021, 15:44 Arib vraagt oud-verkenners om tekst en uitlegDat gaat nog gezellig wordenDen Haag - Kamervoorzitter Khadija Arib vraagt oud-verkenners Annemarie Jorritsma (VVD) en Kajsa Ollongren (D66) om een ’zo volledig mogelijk’ verslag te maken over hun eerdere werkzaamheden en beschikbaar te zijn voor een debat. De Tweede Kamer eist opheldering van het duo over verkenningsgate.![]()
Als Pieter Omtzigt dat zelf aangegeven zou hebben in Den Haag, zou ik op zijn minst verwachten dat mevrouw Omtzigt, Ayfer Koç, daar ook van op de hoogte zou zijn. Maar gezien de uitlatingen van mevrouw Omtzigt, heb ik niet het idee dat zij op de hoogte is van een eventuele vrijwillige exit van haar man.Camiel schreef: 26 mar 2021, 20:53 Waarom gaat iedereen helemaal los over ‘functie elders’ en worden nu al de gekste complottheorieën erop losgelaten dat hij gestraft zou worden vanwege zijn rol in de toeslagenaffaire? Misschien zit Omtzigt overspannen thuis en is zijn positie dat hij een ‘functie elders’ wil? Of heeft hij zelfs al een ‘functie elders’ aangenomen? Misschien heeft het CDA aangegeven dat hij een ‘functie elders’ ambieert? En dat kan zijn buiten de politiek, of in de politiek maar niet in de Tweede Kamer (een ministerie bijvoorbeeld)?
Hanlon’s razor kan ook hier toegepast worden. Als ze Omtzigt écht weg zouden willen werken, zouden ze dat dan op papier (geprinte) aantekeningen zetten?
https://twitter.com/Ayfer_Koc/status/13 ... 0801624065Dus deze politieke leiders hebben een exitfunctie voor een hardwerkende volksvertegenwoordiger die zijn ziel en zaligheid heeft ingezet voor onze rechtsstaat. Gelukkig gaan zij daar niet over maar wel zijn 342.000 kiezers die hij niet in de steek laat. @PieterOmtzigt
Elise schreef: 29 mar 2021, 20:30 Die briefjes van Jan zijn wel raak
Wat zou het toch mooi zijn als hierdoor partijen afzien van deelname en er geen kabinet gevormd kan worden waardoor we uiteindelijk nieuwe verkiezingen krijgen![]()
Al het geblaat van D666 is alweer ontmaskerd dus ik snap dat jij geen nieuwe verkiezingen wil.Bram schreef: 29 mar 2021, 20:37 Daar zijn we nu in deze crisistijd toch ook helemaal niet bij gebaat?
Ongeveer het gemiddelde niveau van de Nederlandse stemmer zeg maarJP schreef: 29 mar 2021, 20:59 13 jarige wil pak geld, maar krijgt pak slaag...
https://www.vkmag.com/magazine/medewerk ... _pak_slaag