Ik hoop voor Elise met een spuitje met een injectienaald en niet wat jij voorsteltShakes schreef: 26 mar 2021, 08:14 Staat er bij waar ze mee gaan vaccineren of is dat een verassing?

Ik hoop voor Elise met een spuitje met een injectienaald en niet wat jij voorsteltShakes schreef: 26 mar 2021, 08:14 Staat er bij waar ze mee gaan vaccineren of is dat een verassing?
smiley schreef: 26 mar 2021, 09:52 Mocht Elise vanaf 2 april iets te vaak beginnen over hoe fantastisch Windows 10, dan weet ik genoeg.
Alles van Bill Gates is geweldig. Beter bestaat niet. BSOD's zijn gewoon fake news, zijn nog nooit voorgekomen.smiley schreef: 26 mar 2021, 09:52 Mocht Elise vanaf 2 april iets te vaak beginnen over hoe fantastisch Windows 10, dan weet ik genoeg.
Wat een raak stuk van niet de minste. Dank voor het delen!
Ik snap het ff niet. De eerste helft van de week loop je te verdedigen dat de politici prima allemaal met elkaar in 1 kamer mogen zitten, zonder mondkapje op. Ze zitten er om elkaar te spreken, dus ze praten allemaal en verspreiden via hun mond. Er waait geen wind, net als in een van de onderzoeken aangehaald.535d schreef: 26 mar 2021, 16:01 Volgens mij hebben we vorig jaar gezien hoe de besmettingen ook op terrassen plaatsvonden.
https://www.lc.nl/friesland/noardeast-f ... 18747.html
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~be50a858/
Virusdeeltjes zijn erg gevoelig voor luchtstromen. Maar goed, als er een groep dronken mensen op een terras zitten, dan vervaagt al snel de 1,5 meter. Net zoals in de kroeg. Dat weet een ieder die in de horeca komt, of beter gezegd kwam. En daarom zijn die nu nog steeds dicht. Dat is helaas maar waar maar goed ook, anders waren de IC's overspoeld. Daar komt tevens bij, de Britse variant die nu rondwaait is een stuk besmettelijker.
Hmm, aanname, maar er is dus niemand naar de WC gegaan? Ze zijn op volgorde van stoel afstand binnen gekomen?535d schreef: 26 mar 2021, 17:30 Hypocriet, hoezo.
De betreffende politici hebben ten alle tijde 1,5 meter afstand gehouden.
Of wat ze al een jaar prediken: thuis werken.Dan moet je daar vanuit kunnen gaan. Maar met een voorbeeldfunctie zouden ze wel een mondkapje mogen dragen ja.
Dat is een aanname. En geen reden om restaurants te sluiten.In de kroeg of op terrassen is het oude jongens krentebrood en hangen ze na 10 pils om elkaars nek. Ga dan als uitbater, of nog erger als BOA, maar eens handhaven.
En restaurants?535d schreef: 26 mar 2021, 17:39 Dat is geen aanname hoor, maar gewoon de realiteit. Dat zag ik al toen de kroegen weer deels open mochten vorig jaar.![]()
Ja zie je nou, we gaan er allemaal aan.PeterB schreef: 26 mar 2021, 18:11 "Britse variant, niet alleen besmettelijker maar ook dodelijker (?)"
Klinkt dramatisch
Maar dan lees je de link en denk je ach...
"Hoewel de Britse variant dodelijker en ziekmakender is dan de klassieke variant, is het overlijdensrisico nog steeds klein. Het absolute risico voor een man in de leeftijd van 55-69 jaar om 28 dagen na een positieve test te overlijden stijgt bij een besmetting van de Britse variant van 0,6 procent naar 0,9 procent, vermeldt de studie. Voor een vrouw in de leeftijd van 35-54 jaar stijgt de overlijdenskans van 0,03 procent naar 0,05 procent. Bij mannen van 85 jaar en ouder stijgt de overlijdenskans van 17 procent naar 25 procent."
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten