Corona in Nederland.....
-
Re: Corona in Nederland.....
Yup, al tijden. Aruba ook prima om maar iets te noemen.
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Zolang ze naar het aantal besmettingen kijken blijven we in lockdown totdat 80% gevaccineerd is (lees oktober).Enrico schreef: 12 mar 2021, 16:30 Cijfers gaan weer omhoog..... lockdown tot juli..... politieke partijen die willen winnen beloven meer bedden minder lockdown.... maar krijgen ze de stemmer mee? What a shit show dit Corona gedoe. In Texas verklaarde de gouverneur mondkapjes niet meer verplicht en alles hoppa open! Italië gaat weer in lockdown en zo blijven we rondjes draaien lockdown in lockdown uit de hele wereld over.
- SanderZ
- Auto: Leon FR
6000 besmettingen terwijl er gisteren een aantal locaties dichtwaren wegens de storm....Enrico schreef: 12 mar 2021, 16:30 Cijfers gaan weer omhoog..... lockdown tot juli..... politieke partijen die willen winnen beloven meer bedden minder lockdown.... maar krijgen ze de stemmer mee? What a shit show dit Corona gedoe. In Texas verklaarde de gouverneur mondkapjes niet meer verplicht en alles hoppa open! Italië gaat weer in lockdown en zo blijven we rondjes draaien lockdown in lockdown uit de hele wereld over.
- Enrico
Avond klok werkt fantastisch!
-
Vaccineren gaat ook rap.
-
Klopt. Nederland is, sinds ca. half januari, aan een aardige vaccinatie inhaalslag bezig. Dus tenzij je het positief bedoelt..... 

-
Bij mij schiet het aantal positieve collega’s en leerlingen omhoog. Buffelen wel .
- Enrico
Tijd voor een kinder klokShakes schreef: 12 mar 2021, 19:15 Bij mij schiet het aantal positieve collega’s en leerlingen omhoog. Buffelen wel .
-
Ja heur Enrico.... Valt ook niet op of zo.......
..... .... ...... ........ .... .....
WORDT VERVOLGD.

..... .... ...... ........ .... .....
WORDT VERVOLGD.

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Waar kijk ik hier naar en hoe moet ik dit interpreteren 535d?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Wss belerend...
- Enrico
Denk dat hij doelt dat ze toch meer wil dan een goed gesprek? Of hij heeft last van vaccine bijwerkingen? Geen idee.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Astra Zenica even in de wacht.
https://www.nu.nl/algemeen/6121854/nede ... eneca.html
-
als leerling van 4havo klas zie ik dat ookShakes schreef: 12 mar 2021, 19:15 Bij mij schiet het aantal positieve collega’s en leerlingen omhoog. Buffelen wel .

- 328Ti
Ik vind het wel mooi dat je er zo volwassen mee bezig bent Mickmans!
Ik heb het echt met jullie te doen. Quasi mooiste tijd van je leven wordt je ontnomen..
En nu tussen de old grumpy guys
helpt ook niet heel erg denk ik 

Ik heb het echt met jullie te doen. Quasi mooiste tijd van je leven wordt je ontnomen..
En nu tussen de old grumpy guys

-
Ook maar weer laten testen. Paar dagen plat, dacht aan iets anders maar om het uit te sluiten was zelfs een ritje naar Amsterdam noord het waard. Troosteloze put.
- JP
Eigen Janssen-vaccin eerst !smiley schreef: 14 mar 2021, 23:34 Astra Zenica even in de wacht.
- alt
Niet om het een of ander, maar als je je ziek voelt blijf je thuis & ga je naar bed.
Dat zou ik tenminste doen, vooral als je voor een baas werkt.
Waarom je laten testen op c-19, je laat je toch ook niet testen als je de echte griep hebt?
Je krijgt geen medicijnen of een vaccinatie van de dokter om snel beter te worden.
Je krijgt helemaal niks waar iets zelf aan hebt,.
Moet je met je ziek lijf naar een teststraat rijden, misschien wel op de fiets.
Dus, ziek blijf thuis, ga niet anderen met je ziekte besmetten.
Offff je moet dat van je baas, die dat dan weer van de overheid moet om te melden om de besmettingscijfers op te krikken.
Volgens mij mag je baas niet eens vragen wat je mankeert als je je ziek meld.
Dat zou ik tenminste doen, vooral als je voor een baas werkt.
Waarom je laten testen op c-19, je laat je toch ook niet testen als je de echte griep hebt?
Je krijgt geen medicijnen of een vaccinatie van de dokter om snel beter te worden.
Je krijgt helemaal niks waar iets zelf aan hebt,.
Moet je met je ziek lijf naar een teststraat rijden, misschien wel op de fiets.
Dus, ziek blijf thuis, ga niet anderen met je ziekte besmetten.
Offff je moet dat van je baas, die dat dan weer van de overheid moet om te melden om de besmettingscijfers op te krikken.
Volgens mij mag je baas niet eens vragen wat je mankeert als je je ziek meld.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Misschien doe je het wel om te voorkomen dat je je vrouw en kinderen besmet?
Gewoon maar een suggestie hoor.
Gewoon maar een suggestie hoor.
- JP
Bij ons is de (ongeschreven) regel, heb je geen koorts, dan ook geen corona. Tijdens golf 1 waren er ingangcontroles met (voorhoofd) temperatuurmeters. Nu helemaal niets.
- frankie
+ dat je met iedere snotterbel meteen thuis zou moet blijven....Ik vind de verruiming in testbeleid prima. Verkoudheidsklachten? Even testen en je weet het ipv "verplicht" 10 dagen binnen zitten. Wat ik dan weer minder vind is dat er hard geroepen wordt dat er weer meer besmettingen zijn, maar men vergeet te melden dat er ook veel en veel meer getest wordt. Het percentage positief geteste op het totaal geteste is al weken aan het dalen.
- alt
Bram, vrouw & kindjes moeten ook thuis blijven als de echte griep hebt.
-
Zoals ik al zei, lig al drie dagen plat.
Daarnaast nog een drietal kids en vrouw die ik graag gezond wil houden.
Daarnaast nog een drietal kids en vrouw die ik graag gezond wil houden.
- daNpy
Ik laat me liever niet meer testen als het niet écht moet. Het feit dat privegegevens via de GGD zijn gestolen/verkocht (niet één keer, nee, meermaals) en de overheid daar oorverdovend stil over is staat me een partij tegenfrankie schreef: 15 mar 2021, 13:54 + dat je met iedere snotterbel meteen thuis zou moet blijven....Ik vind de verruiming in testbeleid prima. Verkoudheidsklachten? Even testen en je weet het ipv "verplicht" 10 dagen binnen zitten. Wat ik dan weer minder vind is dat er hard geroepen wordt dat er weer meer besmettingen zijn, maar men vergeet te melden dat er ook veel en veel meer getest wordt. Het percentage positief geteste op het totaal geteste is al weken aan het dalen.

- Martijn_bmw
Dit stoort mij idd al vanaf het begin in de media... waarom absolute aantallen melden dat zegt niks als je niet weet hoeveel er getest zijn.frankie schreef: 15 mar 2021, 13:54 + dat je met iedere snotterbel meteen thuis zou moet blijven....Ik vind de verruiming in testbeleid prima. Verkoudheidsklachten? Even testen en je weet het ipv "verplicht" 10 dagen binnen zitten. Wat ik dan weer minder vind is dat er hard geroepen wordt dat er weer meer besmettingen zijn, maar men vergeet te melden dat er ook veel en veel meer getest wordt. Het percentage positief geteste op het totaal geteste is al weken aan het dalen.
meld gewoon altijd % besmet dan zegt die grafiek tenminste ook nog wat, heb je ook geen last van als er een dagje wat testen blijven hangen enz