binnenkort wil ik ook ff stukje mee, kijken of die compressor harder blaast als mijn Seatje

gooi eens een beetje olie in die compressor hij pieptfrank de jonge schreef:Zo gauw die weer trug is uit Italië zal ik em wel eem aan de kop zeuren
GPS of omrekenen aan de hand van de toeren. Hoe snel is 2000rpm of 4000rpm in de hoogste versnelling?frank de jonge schreef:Nou, de ///M3 is dus road legal en hij is geprobeerd op de jawel A31
was er helaas zelf niet bij maargoed, heb me wel ff laten inlichten en dus komt er binnekort nog wel een filmpie van mij.
We weten dus niet hoe hard de M3 nu echt wil
De techao gaat maar tot 300 en de meter loopt net zo hard over de 300 als over de 200km/h barriëre.
Zelf denkt ie dat het bij 320 ongeveer stopt omdat het diff niet langer is.
Hij had bij het einde van zn toerenbereik (8250rpm) nog veel over dus het zou vast nog wel wat harder kunnen
Dan gewoon snelheid bij 2000rpm * 4,125..... Heb je iig een indicatie.frank de jonge schreef:2000rpm in de hoogste versnelling????
Zou ik niet weten.
Maar dat is theoretisch onderbouwd.
In de praktijk gaat er allerlei energie in de aandrijflijn verloren dus ik denk niet dat dat helemaal zal kloppen.
Maar is het proberen wel waard natuurlijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten