Nee maar klote! Hopelijk dat het snel is opgelost. En een schadebak opkopen en delen eraf slopen die je in de toekomst kan gebruiken of kan verkopen? Zal wel niet lucratief zijn..
Interessant, ik vraag me af of dit onder een all-risk autoverzekering zou vallen. Zou natuurlijk wel mooi zijn!Martijn_bmw schreef: 11 mar 2021, 07:28 Ik zat nog te denken, neem aan dat je de auto casco verzekerd hebt. Heb je niet voldoende schadevrije jaren om gewoon op de autoverzekering te claimen zonder enorm in premie te stijgen?
Waarom niet zou ik haast zeggenveejay schreef: 11 mar 2021, 09:19Interessant, ik vraag me af of dit onder een all-risk autoverzekering zou vallen. Zou natuurlijk wel mooi zijn!Martijn_bmw schreef: 11 mar 2021, 07:28 Ik zat nog te denken, neem aan dat je de auto casco verzekerd hebt. Heb je niet voldoende schadevrije jaren om gewoon op de autoverzekering te claimen zonder enorm in premie te stijgen?
Dat dacht ik eerst ook maar hij staat toch echt een tikje naar links, lijkt ook iets uitspoor te hebben voor mn gevoel. Raar idee dat er spontaan wat versteld/losgeraakt zou zijn.MParallel schreef: 11 mar 2021, 11:32 Hoe erg is het? Komt het niet door constant tegensturen tegen het camber van het wegdek?