Corona in Nederland.....
- JP
Re: Corona in Nederland.....
Ondernemersrisico
-
Het grote probleem is, vele mensen worden onverdraagzaam. En dan wringen ze zich in allerlei bochten om hun gedrag c.q. acties goed te praten. Als iedereen zich aan de door de overheid gestelde maatregelen zou hebben gehouden, dan was er eerder ruimte geweest voor versoepelingem van de maatregelen.
Degenen die moord en brand schreeuwen (alsof het een straf is van onze overheid) nemen het zelf vaak niet zo nauw met de maatregelen. Ze zorgen er daarmee tevens voor dat maatregelen worden verlengd of verzwaard. Gelukkig is er nu een perspectief, iedereen heeft naar verwachting in juli de eerste prik gehad (bottleneck is nu nog de levering).
Degenen die moord en brand schreeuwen (alsof het een straf is van onze overheid) nemen het zelf vaak niet zo nauw met de maatregelen. Ze zorgen er daarmee tevens voor dat maatregelen worden verlengd of verzwaard. Gelukkig is er nu een perspectief, iedereen heeft naar verwachting in juli de eerste prik gehad (bottleneck is nu nog de levering).
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Deels eens. Ik vraag me serieus af wat het nut van de avondklok is. Het komt vast heel erg goed uit dat het aantal ramkraken, inbraken en autodiefstallen flink gezakt is.
-
Lol. Mooi dat je je mening als feit hier plaatst.Degenen die moord en brand schreeuwen (alsof het een straf is van onze overheid) nemen het zelf vaak niet zo nauw met de maatregelen. Ze zorgen er daarmee tevens voor dat maatregelen worden verlengd of verzwaard. Gelukkig is er nu een perspectief, iedereen heeft naar verwachting in juli de eerste prik gehad (bottleneck is nu nog de levering).
Ja, ik heb problemen met de maatregelen van de overheid maar ik houd me er aan.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Haha, drink anders nog een glaasje azijn.535d schreef: 06 mar 2021, 17:59Wat een heerlijk hypocriet kereltje ben je toch ook. Het wordt nu toch wel echt lachwekkend. Wel hoppatee naar Aruba en een mogelijke besmettingen oplopen (wellicht zelfs ongemerkt!) en meenemen naar Nederland. Code oranje - alleen noodzakelijke reizen - maar wel moord en brand schreeuwen over onze overheid.Wouter81 schreef: 05 mar 2021, 10:21 Werkelijk waar misdadig en afschuwelijk, wat het regime in Den Haag mensen aandoet.![]()

Moet jij niet met je verrekijker voor het raam zitten om de politie te waarschuwen, van achter je geraniums loerend op onverlaten die om 21:05 nog buiten zijn, ‘het virus’ trotserend?
Heb trouwens genoten van Aruba, was heerlijk. Heb het zelfs op miraculeuze wijze overleefd, net als de rest van die volle KLM vlucht. Aanrader, ook voor jou.

-
Onlinejos_br
-
Voordat je het weet krijg je hier een stempel Jos..
-
Zitten ze op Aruba niet echt op te wachtenha, drink anders nog een glaasje azijn.
Moet jij niet met je verrekijker voor het raam zitten om de politie te waarschuwen, van achter je geraniums loerend op onverlaten die om 21:05 nog buiten zijn, ‘het virus’ trotserend?
Heb trouwens genoten van Aruba, was heerlijk. Heb het zelfs op miraculeuze wijze overleefd, net als de rest van die volle KLM vlucht. Aanrader, ook voor jou.![]()
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Luco
Misschien is er nog een functie in het vaticaan vrij?Shakes schreef: 07 mar 2021, 13:07Zitten ze op Aruba niet echt op te wachtenha, drink anders nog een glaasje azijn.
Heb trouwens genoten van Aruba, was heerlijk. Heb het zelfs op miraculeuze wijze overleefd, net als de rest van die volle KLM vlucht. Aanrader, ook voor jou.![]()
![]()
- JP
In het Vaticaan is ook een 1.5m regel, dan hoeven ze zich niet te bukken....
-
Sterke uiteenzetting van die hoogleraar.jos_br schreef: 07 mar 2021, 12:00 Dit dan,
https://rumble.com/ve7rmf-pierre-capel- ... -taal.html
Jos.
Het is dus vrijwel nutteloos om je te laten vaccineren en de medische mogelijkheden om coronapatiënten te behandelen zijn inmiddels ruim en goed genoeg om daarmee het ziekteverloop en dus de pandemie te beperken.
-
Onlinejos_br
Ben wel iets gewend.....

Jos.
-
Dat maak jij er van. Als je even oplet dan zie je dat ik *vaak* schrijf. Volgens mij betekent dat niet altijd. Dus wie maakt er van een mening een feit? Dat ben jij in deze.Shakes schreef: 06 mar 2021, 19:53 Lol. Mooi dat je je mening als feit hier plaatst.
Ja, ik heb problemen met de maatregelen van de overheid maar ik houd me er aan.

Wel blijven opletten he, als je bijdehand gaat lopen doen.
@Luco neem jij dan even achter het orgel plaats. Is die inmiddels al gestemd?

@Wouter, jochie toch, durf (of kun) je de dialoog niet meer aan en probeer je een rookgordijn op te gooien met een paar domme opmerkingen? Zijn toch geen mentale problemen he?

Laatst gewijzigd door DF-user-278 op 07 mar 2021, 20:30, 3 keer totaal gewijzigd.
- Enrico
Als je even rekent, 5000 besmettingen met 500ic bedden. Met 3000 corona bedden kun je 25000 besmettingen per dag aan. We hebben Max 12000 per dag gehad of 15000 weet ik niet meer. 13 miljard uitgegeven! Dat zou 520000 euro per extra bed zijn geweest? Denk dat dat wellicht goed zou zijn voor 10 jaar.daar ipv hebben we KLM rond vliegen en wij zitten in lockdown met een avondclock.
- JP
Misschien kan de KLM (in ruil voor hun miljardensteun) wat vliegende ic's inrichten. Staan die vliegtuigen ook niet vast te roesten aan de grond. Stewardessen weten ook hoe je mondmaskers moet om doen.....

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Met dat eerdere filmpje waarin ome Hugo in Maart 2020 al riep dat vaccinatie het enige is wat gaat helpen, en hoe ook in Maart 2020 alle alternatieven voor noodbedden vakkundig de kop zijn ingedrukt, durf ik wel te voorspellen dat schaalvergroting nooit op de planning heeft gestaan, en nooit zal staan.
Gaat in het hoekje bij Luco en Jos staan.
Gaat in het hoekje bij Luco en Jos staan.
- Luco
Nee hoor, het roomser zijn dan de paus laat ik graag aan mensen zoals jij over.535d schreef: 07 mar 2021, 20:22
@Luco neem jij dan even achter het orgel plaats. Is die inmiddels al gestemd?
Laat ik maar voor me houden wat ik van zulke mensen vind.
Je plaat blijft trouwens ook hangen, kom eens met wat nieuws.
- Luco
Het is natuurlijk al heel lang duidelijk dat ze verkeerde keuzes hebben gemaakt, maar ze zullen dit volhouden tot de nieuwe coalitie is gevormd, nu toegeven betekent niet regeren.
Het gaat al even niet meer over Corona of een pandemie, maar eigenbelang.
Maar vooral lekker VVD stemmen.
Het gaat al even niet meer over Corona of een pandemie, maar eigenbelang.
Maar vooral lekker VVD stemmen.
- Bram
Niet vaak met Lucy eens, maar nu toch wel...
- MarkS
Het gaat (hier) zeker goed met de VVD, 26% vd stemmen. Beter dan met de goede voornemens zo te lezen ... 

- Bram
Tikvoudt/autocorrect, sorry Luco 

- Luco
- alt
Voor de genen die Engels kunnen lezen.
Imagine a world where people are driven into hysterical fear by a one part per ten thousand increase in an essential trace gas, which forms the basis of all life on earth.
Imagine a world where people are driven into hysterical fear by a one part per ten thousand increase in an essential trace gas, which forms the basis of all life on earth.
- alt
Een leuk ut-tje van de cliché mannetje -van Kooten & de Bie - over thuiswerken.
https://youtu.be/1BRdXm4CIh8
https://youtu.be/1BRdXm4CIh8