Sinds deze week heb ik geen BMW Touring meer maar een Mercedes-Benz S210 Combi. Een dieseltje. Auto is een zogenaamde Avantgarde uitvoering. Als opties heeft ie radio/navigatie, bose sound toestand, cd-wisselaar, Multicontour stoel, schuifdak, leer, trekhaak, automatische airco.
Ik heb plaatjes geschoten maar geen idee hoe ik ze moet plaatsen, dus kijk even op de eerste de beste taxistandplaats en je weet hoe ie er uit ziet
De Combi blijft de mooiste versie van die generatie E-klasse. 2 collega's van me rijden met full options combi's (gechipte E 320 cdi's). Hele fijne auto!
Jammer dat ik geen goede zitpositie in die auto's kan vinden (stuur staat voor mij te ver naar rechts), anders zou het een goede kans maken als daily driver, mooie auto en nog uit de tijd dat Mercedessen onverwoestbaar waren.
Op de foto komt het blauw wat vaal-licht over, maar kan me herinneren dat die in het echt een stuk donkerder zijn. Toch? Of klopt de foto met de werkelijkheid? Verder is ook het dashboard gewoon een kwestie van smaak natuurlijk.
Inderdaad. Kleur ziet er zo paars uit. Bij Avantgarde verwacht ik zo'n lekker zwart interieur met donkere houtlijsten. Bij BMW hebben ze soms ook van die paarse interieurcombinaties dat je denkt van oef, wat een kleur.
Maar verder zeer fraaie auto die nog veel kan sleuren ook. En zie ook nog iets zitten waar Tommy gek van is en dat is het schuifdak .
Eerste probleempjes ontdekt en verholpen. Ik wist dat MB een probleem met roest had op de E/S210 modellen en ook de mijne is daar niet van verschoont gebleven. Andere merken hebben de naam, maar MB maakt het waar! Roest is dus nog steeds een thema . Auto is ondertussen naar de spuiterij en gisteren heb ik gehoord dat ie weer opgehaald kan worden. Ben benieuwd.