Inzake Haga - dat hij dit ''feit'' aandraagt is gewoon bullshit. Er worden echt geen verkeerdsdoden aan de coronadodenlijst toegevoegd (geloof je toch zelf niet mag ik hopen!?) - ook niet wanneer er een infectie met het virus aanwezig was.
Een Coronadode is pas een coronadode wanneer hij/zij ook daadwerkelijk aan de gevolgen van de infectie komt te overlijden.
En al zouden er enkele gevallen zijn waarbij dit is gebeurd, dan zullen daar fouten zijn gemaakt. Want wat is het nut daarvan - welk belang heeft de overheid hierbij? Wederom spijkers op laag water zoeken. Immers, als je wilt manipuleren dan zul je met grotere aantallen te werk moeten gaan.
Waarom zou ik met een bron moeten komen Robin? Laat Haga dat maar eens onderbouwen met duizenden voorbeelden. Oh juist ja, die zijn er niet.
@Henkie, ik zal het nog een keer voor je uitleggen - Hugo de Jonge en consorten handelen slechts op adviezen van het OMT. Dat is een uitgebreid team van experts. Maar goed, kennelijk zitten er hier op DF mensen die er veel meer verstand van hebben.