waarde van een 2005 STI
-
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
waarde van een 2005 STI
Een kennis van me wil afscheid nemen van zijn 2005 Impreza WRX STI. Kilometerstand circa 24.000. Heeft volgende opties:
-Wiechers rolkooi staal Cromo4
-KW versie 3 onderstel
-vrijwel kompleet voorzien van Poweflex B90 rubbers
-Mov'it 322 x 32 4K reminstallatie op de vooras
-aangepaste remmen achter met ondermeer Brembo race schijven
-Supersprint uitlaat met downpipe
-EMS motor tuning
-18 inch velgen
Wat zou zoiets nou nog mogen kosten?
Grt. Dick
-Wiechers rolkooi staal Cromo4
-KW versie 3 onderstel
-vrijwel kompleet voorzien van Poweflex B90 rubbers
-Mov'it 322 x 32 4K reminstallatie op de vooras
-aangepaste remmen achter met ondermeer Brembo race schijven
-Supersprint uitlaat met downpipe
-EMS motor tuning
-18 inch velgen
Wat zou zoiets nou nog mogen kosten?
Grt. Dick
- duifjes.com
- Bert ///M3
Wiechers spul is meestal gewoon schroefkooi toch? Dus die kooi is wel weer te verwijderen, evt een nieuw tapijt er in en klaar is kees. Volgens mij gaan die kooien niet door je dashboard of plaatdelen dus al te ingrijpend moet dat niet zijn. Alleen kan je altijd terugvinden dat er 1 ingezeten heeft als hij goed geinstalleerd is, dan zitten er namelijk versterkingsplaten aan het chassis gelast. Maar die zie je niet met tapijt er over.
Sowieso misschien handig om delen weer terug te bouwen als hij ze nog heeft. Mov'it setje verkopen levert nog leuk geld op, KW var 3 ook wel. Maar dan loop je wel weer op allerlei forums en MP met onderdelen te zeulen waar hij misschien niet op zit te wachten, dan is compleet verkopen gewoon makkelijker.
Sowieso misschien handig om delen weer terug te bouwen als hij ze nog heeft. Mov'it setje verkopen levert nog leuk geld op, KW var 3 ook wel. Maar dan loop je wel weer op allerlei forums en MP met onderdelen te zeulen waar hij misschien niet op zit te wachten, dan is compleet verkopen gewoon makkelijker.
- Erik
- Auto: BMW ///M
late MY2005 kreeg de 2.5liter in de Sti
ik schat waarde tussen de 28 en 32k vrije handel
inruil zelfde of hoger
handel 25-28k
er is stevige concurentie op het moment onder de Sti's, je ziet ze met zelfde specs voor 25k te koop
alle opties zijn afgeschreven, wellicht dat de liefhebber er 1000e extra voor betaald, moet je die wel zien te vinden.
E
ik schat waarde tussen de 28 en 32k vrije handel
inruil zelfde of hoger
handel 25-28k
er is stevige concurentie op het moment onder de Sti's, je ziet ze met zelfde specs voor 25k te koop
alle opties zijn afgeschreven, wellicht dat de liefhebber er 1000e extra voor betaald, moet je die wel zien te vinden.
E