Heel goed Rico, dat heb ik ook eens gedaan.
Ik zeg maar zo het is mijn toko en ik beslis wat er gebeurt niet de klant!
*(al is klanttevredenheid een superspeerpunt etc)
.
-
- Auto: Peugeot 205 1.9 CTI
Ik ken iemand die is 17 en die verkoopt auto's bij een lokale dealer. Hij zegt zelf dat de meeste klanten hem wel serieus nemen en dat ze hem een foutje sneller vergeven dan een 30 jarige verkoper. 20 jaar moet m.i. makkelijk kunnen, 17 jaar vind ik echter wel overdreven jong.Rebel schreef:Een 20 jarige autoverkoper? Met alle respect waar gaat dit over?
Lijkt een regelrechte belediging naar de klant toe, die zijn hard verdiende spaargeld komt uitgeven.
Totale onzin.
- Niels
- Auto: Prius+
Het is zeer irritant als een verkoper je onderschat. Niet alleen met auto's maar ook met andere (dure) producten
Mijn ervaring is dat de jonge (IVA) broekjes mensen met name wel onderschatten. Ik heb gezien dat dat gewoon klanten kost en dat is natuurlijk een slechte zaak.
Andersom is het ook zeeeer irritant als klanten meteen hoog van toren blazen......daar kon ik altijd zeer kort mee zijn
Als je niet aan een klant kunt verdienen dan moet je afscheid nemen, inversteren in een klantrelatie daargelaten....

Andersom is het ook zeeeer irritant als klanten meteen hoog van toren blazen......daar kon ik altijd zeer kort mee zijn

- Dennis Cavallino
- RVV