In 2016 gekocht als daily, in 2018 "ring klaar" gemaakt en een aantal rondjes gedaan, door gesloopte chassisbalken besloten van kenteken af te halen en 'm af te trappen op Weeze.
Untitled by Kevin Hoff, on FlickrM43B16 eruit, en een M50B20 gescoord voor weinig.
Untitled by Kevin Hoff, on FlickrGezien ik mijn ex-competitie E46 uit elkaar getrokken had, had ik de lock-kit en complete voorwielophanging hiervan over.
Untitled by Kevin Hoff, on Flickr
Untitled by Kevin Hoff, on FlickrM50 er in, en lopend.
Untitled by Kevin Hoff, on FlickrInterieur kabelboom onder handen genomen. Uitgedund en opnieuw ingetaped.
Untitled by Kevin Hoff, on FlickrKooitje er in en interieur geschilderd.
Untitled by Kevin Hoff, on Flickr
Untitled by Kevin Hoff, on Flickr2 weken voor het eerste evenement de auto kunnen testen, nog geen 5 minuten later had de M50 er geen zin meer in. (Na operatie bleken de lagers van 2 drijfstangen mee te zijn gaan draaien, andere drijfstanglagers en ook de hoofdlagers waren er klaar mee, en ja, er zat olie in)
Zaterdag middag de M50 in de soep, zaterdag avond de M50 eruit, zondag ochtend een M44 er in...
Untitled by Kevin Hoff, on FlickrEn toen was ie nog strak en netjes...
Untitled by Kevin Hoff, on Flickr
Untitled by Kevin Hoff, on FlickrEerste dag gehad...
Untitled by Kevin Hoff, on FlickrBeetje vies geworden, maar nul problemen gehad!
Untitled by Kevin Hoff, on FlickrTot zover de introductie, huidige updates volgen spoedig



