In 2016 gekocht als daily, in 2018 "ring klaar" gemaakt en een aantal rondjes gedaan, door gesloopte chassisbalken besloten van kenteken af te halen en 'm af te trappen op Weeze.

M43B16 eruit, en een M50B20 gescoord voor weinig.

Gezien ik mijn ex-competitie E46 uit elkaar getrokken had, had ik de lock-kit en complete voorwielophanging hiervan over.


M50 er in, en lopend.

Interieur kabelboom onder handen genomen. Uitgedund en opnieuw ingetaped.

Kooitje er in en interieur geschilderd.


2 weken voor het eerste evenement de auto kunnen testen, nog geen 5 minuten later had de M50 er geen zin meer in. (Na operatie bleken de lagers van 2 drijfstangen mee te zijn gaan draaien, andere drijfstanglagers en ook de hoofdlagers waren er klaar mee, en ja, er zat olie in)
Zaterdag middag de M50 in de soep, zaterdag avond de M50 eruit, zondag ochtend een M44 er in...

En toen was ie nog strak en netjes...


Eerste dag gehad...

Beetje vies geworden, maar nul problemen gehad!

Tot zover de introductie, huidige updates volgen spoedig
