Nog niet uitgepakt

Morgen even.
Nee gebruikt dan blijft het leuk, m’n 805N speakers zijn te koop hoor!HJ2 schreef: 28 jan 2021, 11:08 Wow! Heel fraai. Nieuw of gebruikt?
Ik overweeg ook een setje, de Ushers krijgen nog steeds boze blikken van de missus zodra het over geluid gaat...
Non merci, voor achter heb ik Sonus Faber, voldoet prima.2226cc schreef: 28 jan 2021, 22:28
Nee gebruikt dan blijft het leuk, m’n 805N speakers zijn te koop hoor!
Haha Oke, ik ben erg blij met mijn vloer staanders. Ze zijn mooi slank ook denk dat de vrouw er ook wel tevreden mee zal zijn. Vind deze ook prettiger ogen dan mijn 805 bookshelf’s
Leuk! De ES serie van Sony maakte wel indruk destijds. Dat gaf toch wel een stuk kwaliteit die ik niet van het merk verwachtte2226cc schreef: 28 jan 2021, 22:28Nee gebruikt dan blijft het leuk, m’n 805N speakers zijn te koop hoor!HJ2 schreef: 28 jan 2021, 11:08 Wow! Heel fraai. Nieuw of gebruikt?
Ik overweeg ook een setje, de Ushers krijgen nog steeds boze blikken van de missus zodra het over geluid gaat...
Heb ook een Sony FA50ES uit 2001 als vervanging van de NAD. Doet het goed!
Goed beschouwd staat het wel in relatie met elkaar.TLRS schreef: 11 mar 2021, 22:18 Wat is de ideale akoestiek? Dacht dat dat afhankelijk was van de setup..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten