Autovisie
- Michel P
Autovisie
Na jaren lang dit blad 2 wekelijks in de bus te hebben ontvangen nu dat toch mijn abo opgezegd, nivo was de laatste jaren al steeds minder en minder, en het marketing gelul in de meeste artikelen zijn leuk, maar niet als je er voor moet betalen.
Denk dat ik maar een abo op EVO neem.
Michel
Denk dat ik maar een abo op EVO neem.
Michel
- RVV
Ik koop hem altijd "'vrijwillig" maar blader eerst even vlot door of er iets in staat wat me boeit.. zoneit laat ik hem liggen.. maar dit geld ook voor EVO.. blad kost 10 euro ofzo, maar boeit me ook niet altijd.
Losse verkoop bevalt me het best, kies je zelf wat je wilt ipv verplicht lezen omdat je er al voor betaald hebt.
Losse verkoop bevalt me het best, kies je zelf wat je wilt ipv verplicht lezen omdat je er al voor betaald hebt.
- RVV
- Joy
Ja klopt. Maar dat is altijd al zo geweest. Ik heb hier nog een stapel Performance Car liggen van 10 jaar terug, en die hebben dat ook.Rico v Velzen schreef:Wat ik de ellende vind van die Engelse bladen, zoals EVO topgear en CAR is de grote heoveelheid reclame advertenties.. 40 procent zijn advertentiepagina's of onzinnige lijstjes met alle modellen die ooit getest zijn en er elke maand weer in staan.
Maar zelfs nu is het nog leuk om die bladen door te lezen. Elke test gaan de auto's dwars op de foto, de simpele non-autovisie manier van vertellen, en die duurtesters vind je nergens anders terug.
- GTRene
Autovisie altijd leuk dat ik hem krijg om de 2 weken, het kan echter wat beter inderdaad...
GTO ben ik ook op geabboneerd, das ook een mooi blad vind ik.
EVO ook een lange tijd gekocht maar vond het te duur en destijds ging het bijna alleen maar over subaru's even wel leuk maar op den duur... wel staat er vaak lekker apart spul in, Engels spul en dat mis ik wel in NL bladen en dat mooie overzicht achterin met de gegevens van sportauto's en gewone auto's ook erg leuk.
GTO ben ik ook op geabboneerd, das ook een mooi blad vind ik.
EVO ook een lange tijd gekocht maar vond het te duur en destijds ging het bijna alleen maar over subaru's even wel leuk maar op den duur... wel staat er vaak lekker apart spul in, Engels spul en dat mis ik wel in NL bladen en dat mooie overzicht achterin met de gegevens van sportauto's en gewone auto's ook erg leuk.
- RVV
Zo zie ik dat ook een beetje, gaat me niet eens om de absolute prijs,, maar als je een Topgear, een EVO en een CAR koopt en daar 30 euro plus voor aftikt..EVO ook een lange tijd gekocht maar vond het te duur
Dan is de verhouding, onstspanning en leuk prijsje een beetje vreemd..
vraogahh bijna 70 gulden voor 3 autoblaadjes betalen
- Dennis Cavallino
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 14 sep 2007, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- SteV6
- GTRene
Inderdaad EVO is meer driving-fun gericht, ik zou hem ook liever hebben dan de autovisie, echter de prijs en ngels en Ponden en RHD grrr haah dan ergere ik me wel eens dat we veel van dat spul niet hier hebben en dan die stomme extra schop BPM erbij boven op moet rekenenSteV6 schreef:Sinds ik vorig jaar een abonnement op EVO heb genomen denk ik er steeds vaker aan om de AutoVisie op te zeggen. Met name omdat je 1 week later de verhalen uit EVO, vertaald, terugziet in de AutoVisie ....
Evo is meer op driving fun gericht dan AutoVisie
SteV6
Maar kijk ook steeds meer naar nieuws op het net, zie ik echt iets interesants ga ik me er in verdiepen, de blaadjes autovisie en GTO waar ik lid van ben lees ik in bed
-
Mike R32
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Op het werk zit ik al vaak achter de computer.Michel Pol schreef:En spaart het milieu...........Knot schreef:Ik lees gewoon al mijn info op het internet, scheelt een berg geld en spaart het milieu!
Michel
Tekst op papier vind ik persoonlijk toch veel prettiger lezen, kan bijvoorbeeld ook niet zonder een krant.
Lees vaak AV en GTO in de sauna of in bed.
- Elmar
Michel, verstand komt met de jaren..
Ik ben jaren lid geweest van AV. Mijn broer zei altijd, "je bent gek dat je Ton Roks sponsort om in dikke auto's te rijden...". Vond dat toen een beetje dom gelul van hem, want ik keek best wel uit naar dat blad en las hem daadwerkelijk van voor tot achter.
Maar eigenlijk na aanschaf van de Viper werd de belangstelling in de mening van een autojournalist steeds minder. Ik was op een gegeven moment in een kwartiertje klaar met het blad. Heb toen mijn abo opgeheven.
Heb een paar maanden geleden nog een AV gekocht (ivm verslag Time Attack) en was er weer snel met de rest van het blad klaar mee.
Ik ben jaren lid geweest van AV. Mijn broer zei altijd, "je bent gek dat je Ton Roks sponsort om in dikke auto's te rijden...". Vond dat toen een beetje dom gelul van hem, want ik keek best wel uit naar dat blad en las hem daadwerkelijk van voor tot achter.
Maar eigenlijk na aanschaf van de Viper werd de belangstelling in de mening van een autojournalist steeds minder. Ik was op een gegeven moment in een kwartiertje klaar met het blad. Heb toen mijn abo opgeheven.
Heb een paar maanden geleden nog een AV gekocht (ivm verslag Time Attack) en was er weer snel met de rest van het blad klaar mee.