Alsnog paar opritten meer door de zijruit dan de voorruit gezien

Hier net zo, het beetje verkeer dat net voorbij kwam reed ook allemaal stapvoets.
Op de Yaris GR na was ik anders de snelste daar!
Mooi want ik moet nog wat hout halen met de aanhangert
Allemaal een grote mond over hoe goed ze wel niet zijn, wordt die gewoon
Bij ons nog tot de 20e, zo maar een klein weekje langer.Knot schreef: 08 feb 2021, 14:42 Volgende week maandag wel 0C dus dan raken we iets van deze troep weer kwijt.
Ja, nu mis ik de patrol ook wel, lekker alleen rwd.Downforce Hans schreef: 08 feb 2021, 15:24 Was zondag prima dagje om te spelen zelfs met een fj cruiser kan je zo de bocht om glijden met alleen de achterwielen aan. Waarom er soms mensen dan nee staan te schudden begrijp ik eigenlijk niks van.......![]()
Nou, ik zou dat ook vreemd vinden hoor, een 70+er die in een rijdende/glijdende baksteen driftig en wild sturend de hoek om komt zettenDownforce Hans schreef: 08 feb 2021, 15:24 Was zondag prima dagje om te spelen zelfs met een fj cruiser kan je zo de bocht om glijden met alleen de achterwielen aan. Waarom er soms mensen dan nee staan te schudden begrijp ik eigenlijk niks van.......![]()
Ik moet behoorlijk gek doen om ook maar iets te glijden met mijn fj met permanente 4wd en AT banden, is helaas een stuk minder funDownforce Hans schreef: 08 feb 2021, 15:24 Was zondag prima dagje om te spelen zelfs met een fj cruiser kan je zo de bocht om glijden met alleen de achterwielen aan.
Misschien was je drifthoek niet goed genoeg. Of je snelheid te laag.Downforce Hans schreef: 08 feb 2021, 15:24 Was zondag prima dagje om te spelen zelfs met een fj cruiser kan je zo de bocht om glijden met alleen de achterwielen aan. Waarom er soms mensen dan nee staan te schudden begrijp ik eigenlijk niks van.......![]()
Gebruikers op dit forum: Eric Z en 13 gasten