Voor de M3 fappers:

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Tristan

Bericht door Tristan » 04 sep 2007, 11:27

@Wouter: Trek er niks van aan. Ik vind dat jullie echt in een stijgende lijn zitten. Erg plezierig om naar te kijken, en af en toe een beetje humor erin vind ik leuk.

Macboy

Bericht door Macboy » 04 sep 2007, 11:48

Maurice Graber schreef:Niet zo mekkeren over de filmpjes van petrolhead.nl. Voor een amateur als Sjoerd is doet hij het fantastisch naar mijn mening. Vergelijk het eens met de reporters van Autoblog (pubers in te dure auto's) of Autoweek (zZZzzzZz), of nog erger: Gek op wielen (no comment..).
Amen !

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 04 sep 2007, 12:46

volvoc30 schreef:motorgeluid
rokende banden
en snelheid

ik ken geen andere sites die wekelijks een gave reportage van een sportwagen maken.
De grootste snelheid die ik gezien heb, was die van mijn muis bij het wegklikken van het filmpje. :lol:
Maar goed, het is wel waar, hoewel ik het een filmpje van niks vond is het altijd nog ontelbare keren beter dan de rommel die op de Nederlandse tv te zien is.

Verder wel mooi om te zien dat die CSL op wandeltempo in een drift gezet werd en er nog slordig uitgehaald wordt, drift er dan gewoon niet mee.
Druk hier eens op play om te zien hoe dat moet. ;)
http://www.driftdays.nl/contact.html
Geen idee meer wie de bestuurder daar is, Andre dacht ik?

Remy

Bericht door Remy » 14 sep 2007, 15:37

Woka is wouter van autoblog?

Remy

Bericht door Remy » 14 sep 2007, 15:45

Ja dus. Goed bezig gast! Jouw online filmpjes zijn een van de betere. Niet te vergelijken met die shit van petrolhead.

Plaats reactie