Ik zit inmiddels aan de La Trappe dubbel. Moet voor half 9 weer thuis zijn

535d schreef: 25 jan 2021, 18:47 Pop ma(ar) open die volgende![]()
![]()
Ik zit inmiddels aan de La Trappe dubbel. Moet voor half 9 weer thuis zijn& heb geen hond die ik even mee op bezoek kan nemen.
![]()
Denk dat ik die het lekkerst vind van deze pagina(La Trappe Dubbel is gewoon echt een lekker biertje
Probleem is dat de Heineken gewoon blijft (be)staan:)Opa schreef: 25 jan 2021, 20:05Denk dat ik die het lekkerst vind van deze pagina(La Trappe Dubbel is gewoon echt een lekker biertje), die biertjes van Robin zijn denk niet helemaal mijn smaak, hij vergelijkt ze zelfs met een Heineken.
![]()
Wat is bitterder Robin, die Heineken of die IPA's?
Ik heb wel meerdere favorieten, de meeste Dubbels, Quadrupels en Gerstewijnen vind ik wel goed te pruimen.535d schreef: 25 jan 2021, 22:33 Zeker opa. Drinkt ook makkelijk weg, en makkelijk verkrijgbaar. Vroeger had ik nog een favoriet, Gerardus Kloosterbier.
Wat is agrum?Deze Duvel kreeg een 3e expressieve hopsoort: De Citra-hop uit Yakima Valley(USA)
Heerlijk aromatisch en verfrissend bitter met toetsen van agrum
Aaah, autocorrect op de iPhoneOpa schreef: 29 jan 2021, 23:53![]()
![]()
![]()
Ik heb net een Brand Dubbelbock open getrokken, ook een heerlijk biertje.![]()
![]()
Da's ook een heerlijk seizoensbiertje idd. Die pak ik zo nu en dan ook mee in de Appie.Opa schreef: 29 jan 2021, 23:53![]()
![]()
![]()
Ik heb net een Brand Dubbelbock open getrokken, ook een heerlijk biertje.![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Andreass, Berry1000RR, dave van marion, EvdP, Google [Bot], HarryC, Hitz, Joost H., Martijn_bmw, nickdoesburg, Nivek, ron36, ThomasGTT, Wimo, WJ en 3 gasten