Ik vind het wel gaaf en denk er dan ook aan om de 02 te voorzien van een andere houten knop en een custom retro stofje ipv de rubberen hoes die er nu op zit.
Dit zou uit amerika moeten komen. Iemand hier nog andere of meer lokale suggesties?
Ziet er wel gaaf uit!Milka schreef: 02 jan 2021, 20:21 Op instagram kwam ik gave houten pookknoppen tegen van grabmyknob
Ik vind het wel gaaf en denk er dan ook aan om de 02 te voorzien van een andere houten knop en een custom retro stofje ipv de rubberen hoes die er nu op zit.
Dit zou uit amerika moeten komen. Iemand hier nog andere of meer lokale suggesties?
Tja toen herinnerde ik mij dat wij ergens in een verlaten hoekje wij ook een kleine houtdraaibank hebben staan. Ooit afgedaan door mijn schoonpa aan ons. DusEric Z schreef: 02 jan 2021, 20:51 .....
M’n oude overbuurman is wel handig met hout, misschien kan hij je er mee helpen.
https://swarteschuur.nl/
Nou weet ik niet wat zo’n knop uit de US kost, maar speciaal laten maken lijkt mij ook niet direct goedkoop + dat je zelf proefpersoon bent. Als zo’n knop gaat draaien is ook niet fijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten