Ik zoek een 335i cabrio van na de facelift met dct/dkg automaat.
Geen hele specifieke voorkeur voor kleur.
Bij verwacht zie ik dat van Eerde er weer eentje binnen krijgtEmilio schreef: 11 dec 2020, 15:12 Helaas deze net gemist van de week:
2B8D05BF-5D02-44E5-96D7-C8713EB2EF2A.jpeg
Niemand hier nog een mooi exemplaar waar hij/zij van af wil?
2 jaar nieuwer en 25k km minder he.Milka schreef: 19 dec 2020, 08:39 Je bent bereid voor 2 jaar nieuwer 5k te betalen
Maar als er voor 1jaar 2k gevraagd wordt, voelt het niet goed.
Ik weet het, nieuwer type.
Maar nieuwer is niet altijd beter en zoals gezegd staat en kleur combo maakt ook veel uit.
Dank!Arthur schreef: 26 jan 2021, 23:01 Moet het eentje met een M-pakket zijn? Dit is wel een mooie met leuke extra’s maar met iig sportstoelen en een sportautomaat:
https://www.autotrack.nl/a/bmw-4-serie- ... 4-50717360
Ik kijk ondertussen ook over de grens maar mijn budget ligt helaas net iets lager.veejay schreef: 27 jan 2021, 09:54 Sorry een beetje mosterd naar de maaltijd, maar er stond een aantal weken eentje te koop (ik wist niet dat je op zoek was).
Echt superdik in de opties. Ik denk dat je hem voor 35k wel had meegekregen.
435i.jpg
Misschien eens over de grens kijken? Ik zie genoeg aanbod, de BPM zal een stuk lager zijn ivm leeftijd van de 435.
Yes zou ik wel bereid toe zijn. Heb ook al veel Duitsers aangesproken, maar met elk exemplaar was vooralsnog wel wat.veejay schreef: 27 jan 2021, 12:59 Zou je evt buitenlands van een particulier willen kopen? Als je geen inruil hebt scheelt dat. Alleen garantie is een dingetje die je moet incalculeren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast