vandaag tegelzetter geweest, woensdag komen ze afmonteren

Ja, hij werkt erg netjes en is een pietje precies.Martijn_bmw schreef: 25 jan 2021, 17:49 ziet er netjes uit! Hier het toilet ook weer bijna klaar.
vandaag tegelzetter geweest, woensdag komen ze afmonteren
 . In de afgelopen jaren hebben wij ons hele huis (laten) verbouwen. Nu is er nog één kelderruimte die niet gedaan is en die wil ik graag zelf opknappen. Momenteel ligt daar een volledig verlijmde oude vloerbedekking. Ik krijg de vloerbedekking er prima uit, maar vrijwel de hele vloer blijft dan nog bedekt met lijmresten, dus vloerbedekking eruit en betonverf erover heen (zoals ik heb gedaan met de andere ruimtes) is geen optie.
. In de afgelopen jaren hebben wij ons hele huis (laten) verbouwen. Nu is er nog één kelderruimte die niet gedaan is en die wil ik graag zelf opknappen. Momenteel ligt daar een volledig verlijmde oude vloerbedekking. Ik krijg de vloerbedekking er prima uit, maar vrijwel de hele vloer blijft dan nog bedekt met lijmresten, dus vloerbedekking eruit en betonverf erover heen (zoals ik heb gedaan met de andere ruimtes) is geen optie.Kan die egaline gewoon over die lijmresten heen? Als ik de vloerbedekking er zo uit trek blijft denk ik 95% van de vloer bedekt met oude lijm. Ik heb voor een stukje geprobeerd of ik die lijm er makkelijk vanaf krijg, maar dat is dus niet het geval. Als ik er gewoon egaline overheen kan doen dan zou dat idd veruit de beste oplossing zijn.
Dan ook nog even een after plaatjeMartijn_bmw schreef: 16 jan 2021, 19:36 Lekker bezig luco!
Zelf vandaag ook weer ff bezig geweest, van de week begint de aannemer voor nieuwe toilet.
Zelf Slopen scheelde hoop kosten dus heb ik zelf gedaan
Was laatste wat gedaan moest worden in huis:
gratis plaatjes uploaden

. Staan op de foto slechts twee auto's in dus valt best mee
. Staan op de foto slechts twee auto's in dus valt best mee   

. Nu valt dat best mee, maar met 1.70 x 1.20 wel net dat beetje ruimer dan standaard.
. Nu valt dat best mee, maar met 1.70 x 1.20 wel net dat beetje ruimer dan standaard.

Strak geworden hoorMartijn_bmw schreef: 27 jan 2021, 10:11Dan ook nog even een after plaatjeMartijn_bmw schreef: 16 jan 2021, 19:36 Lekker bezig luco!
Zelf vandaag ook weer ff bezig geweest, van de week begint de aannemer voor nieuwe toilet.
Zelf Slopen scheelde hoop kosten dus heb ik zelf gedaan
Was laatste wat gedaan moest worden in huis:
gratis plaatjes uploaden

ik heb alleen het slopen, sauzen en uitizoeken zelf gedaan.
 ik heb alleen het slopen, sauzen en uitizoeken zelf gedaan.

Gebruikers op dit forum: Darudevampire, Semrush [Bot], Wimo en 13 gasten