tomgtr schreef: 25 jan 2021, 17:38 Ja, jij hebt liever "uren liggen sleutelen vs gereden kilomter" draadje?

Maarja daar zijn er niet heel veel van, dus lul ik ook maar mee in de andere draadjes

tomgtr schreef: 25 jan 2021, 17:38 Ja, jij hebt liever "uren liggen sleutelen vs gereden kilomter" draadje?
Eeens dat is het of zal gauw zo gezien kunnen worden. Horlogedraadje ook. Maar als dat voor horloge geldt geldt dat ook voor bijna elke auto....
En dat moet JP net zeggen. Zijn Focus was veel jonger en sneller dan de mijne en nu heeft ie zelfs een GTI!tomgtr schreef: 25 jan 2021, 17:47Eeens dat is het of zal gauw zo gezien kunnen worden. Horlogedraadje ook. Maar als dat voor horloge geldt geldt dat ook voor bijna elke auto....
Lekker leven en laten leven. Vindt je het een leuke discussie, doe lekker mee. Vindt je het een stomme discussie, zoek een ander draadje op.
Dat noemen ze in oud Nederlands toch "man math"...
Allebei beter dan kijk naar m’n grote glimmende lultomgtr schreef: 25 jan 2021, 17:38 Ja, jij hebt liever "uren liggen sleutelen vs gereden kilomter" draadje?
Definieer eerlijk?Kadett schreef: 25 jan 2021, 17:57 Pats of verpis wedstrijd, niet echt. Joost heeft hier nog niet gepost
Zonder dolle, maakt mij echt niets uit of iemand nu een Dacia heeft met een BAC Mono ernaast, een eigen bedrijfshal met voor meer dan 6 cijfers aan auto's erin of iemand die in zijn vrije tijd een E36 met V8 erin sleutelt en daarmee knalt op het circuit. En alles daar tussenin. Zolang het met eerlijk geld verdient is en ik/we hier de mooie verhalen en details van verschillende auto's kan lezen, dan is alles toch prima?
Ik verdien mn hobby geld in box 3, is dat niet eerlijk
Das ook wel iets voor mij iddtomgtr schreef: 25 jan 2021, 17:38 Ja, jij hebt liever "uren liggen sleutelen vs gereden kilomter" draadje?
Geen vrouwenhandel of drugsLuco schreef: 25 jan 2021, 18:23Definieer eerlijk?Kadett schreef: 25 jan 2021, 17:57 Pats of verpis wedstrijd, niet echt. Joost heeft hier nog niet gepost
Zonder dolle, maakt mij echt niets uit of iemand nu een Dacia heeft met een BAC Mono ernaast, een eigen bedrijfshal met voor meer dan 6 cijfers aan auto's erin of iemand die in zijn vrije tijd een E36 met V8 erin sleutelt en daarmee knalt op het circuit. En alles daar tussenin. Zolang het met eerlijk geld verdient is en ik/we hier de mooie verhalen en details van verschillende auto's kan lezen, dan is alles toch prima?
Maar dan kun je wel een mooi wagenpark opbouwenKadett schreef: 25 jan 2021, 18:49 Geen vrouwenhandel of drugsof afpersingen. Verkoop van diesel als bio diesel... dat soort dingen
![]()
Dan wordt het tijd om het bord in de tuin te gaan zetten en te cashen...dvh schreef: 25 jan 2021, 18:36 https://www.funda.nl/woningwaarde/
Hier heb je een indicatie vd woningwaarde.
Uiteraard niet 100% correct. Maar geeft een idee.
Bij ons geeft die een ton te weinig aanJoop schreef: 25 jan 2021, 18:53Dan wordt het tijd om het bord in de tuin te gaan zetten en te cashen...dvh schreef: 25 jan 2021, 18:36 https://www.funda.nl/woningwaarde/
Hier heb je een indicatie vd woningwaarde.
Uiteraard niet 100% correct. Maar geeft een idee.![]()
Om eerlijk te zijn associeer ik die term meer met geld uitgeven omdat het stoer zou zijn..
Mijn Focus was jonger dan mijn huidige GTi en had ook 3k minder gelopen. Ben er dus enigszins op achteruit gegaan.....SlowCo schreef: 25 jan 2021, 17:52En dat moet JP net zeggen. Zijn Focus was veel jonger en sneller dan de mijne en nu heeft ie zelfs een GTI!tomgtr schreef: 25 jan 2021, 17:47Eeens dat is het of zal gauw zo gezien kunnen worden. Horlogedraadje ook. Maar als dat voor horloge geldt geldt dat ook voor bijna elke auto....
Lekker leven en laten leven. Vindt je het een leuke discussie, doe lekker mee. Vindt je het een stomme discussie, zoek een ander draadje op.![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], HJ2, MarcF, Martijn_bmw, Thomas3454, WJ en 8 gasten