Vanochtend Lochem gefietst. Mooie omgeving, paar pittige klimmetjes en bijbehorende snelle afdalingen.
Denk de leukste route tot nu toe, echt een aanrader!
Comfort is ook wat waard.Jules schreef: 24 jan 2021, 14:22 Haha idd, gewoon wat harder trappen! En op een mindere fiets heb je een betere workout
Vanochtend Lochem gefietst. Mooie omgeving, paar pittige klimmetjes en bijbehorende snelle afdalingen.
Denk de leukste route tot nu toe, echt een aanrader!
De wintereditie is niks voor mij. Doe komend jaar voor de tweede keer de Bartje 200. Meer kans op warmer en droger weerHier ingeschreven voor de Drente 200.
Doen er nog meer mee?
Gezondheidsredenen laten we het maar op houden.
Ik deed de Bartje dit jaar, en reed toch zeker een kwart door zeikende regen en dikke modderstromen!ArjanS schreef: 16 sep 2021, 21:54De wintereditie is niks voor mij. Doe komend jaar voor de tweede keer de Bartje 200. Meer kans op warmer en droger weerHier ingeschreven voor de Drente 200.
Doen er nog meer mee?![]()
Ja zag het, thanks!frank de jonge schreef: 03 okt 2021, 14:52 Mega om te zien Erik. Had al ff gereageerd op yt. Kwam eerder ook met enige regelmaat in Winterberg. Ze zijn ook flink uitgebreid.
Dat is hij simpelweg niet. (Misschien wel voor van der Poel)Noodlez schreef: 03 okt 2021, 19:10 Roadie zoekt MTB of cyclocrosser (CX). Iemand ervaring met een van beide of allebei? CX is misschien wat rapper en meer “racefiets”, maar vraag me af of ‘ie zo breed inzetbaar is als MTB. CX CX zal sowieso oncomfortabeler.
Mooie banen zeg, kleine gaat ook hard! HahaErik schreef: 03 okt 2021, 14:41 Wij zijn net terug van een lang weekend Winterberg. Eerste mannenweekend met Jr (Lars, 10) en eerste video edit LOL.
Ik heb 3 hobbies. Auto's, technisch Lego en MTB (sinds 1987!). De laatste vink kan gezet worden. Appel. Boom.
Het gemak waarmee hij bijna alle jumps volledig cleared (en soms ver erachter landt) is echt prachtig om te zien.
![]()