McLaren
- GTRene
Is toch nog niet rond
mocht het wel zo gaan dan verziek je de sport knap en mag Ferrari zich schamen als je zo wil winnen verliezen ze nog meer punten bij mij! en nog minder support, bah ik zou ze dan ondanks dat ze dan in theorie "winnen" enorme loosers vinden.
Hamilton is my favorite a hero
dit mogen ze hem niet ontnemen, amargoed misschien wordt hij hierdoor nog wel bekender 

mocht het wel zo gaan dan verziek je de sport knap en mag Ferrari zich schamen als je zo wil winnen verliezen ze nog meer punten bij mij! en nog minder support, bah ik zou ze dan ondanks dat ze dan in theorie "winnen" enorme loosers vinden.
Hamilton is my favorite a hero

- Mari Oh Oh!
Oh, Montezemel heeft al gezegd dat ze ook op deze manier blij zullen zijn met de titel, dus maak je over de eer daar maar geen zorgen.
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=32732 (als die het vandaag nog gaat doen)

http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_ ... t_id=32732 (als die het vandaag nog gaat doen)
- Bert ///M3
- Downforce Hans
GTRene schreef:Is toch nog niet rond![]()
Hamilton is my favorite a herodit mogen ze hem niet ontnemen, amargoed misschien wordt hij hierdoor nog wel bekender
Ferrari zich schamen

Nee maclaren laten winnen met een boek van bija 300 pagina`s wat bij ferrari vandaan komt.
Wil je zo winnen dan?
-
HANZ06 schreef:GTRene schreef:Is toch nog niet rond![]()
Hamilton is my favorite a herodit mogen ze hem niet ontnemen, amargoed misschien wordt hij hierdoor nog wel bekender
Ferrari zich schamen: voel je je wel lekker....
Nee maclaren laten winnen met een boek van bija 300 pagina`s wat bij ferrari vandaan komt.
Wil je zo winnen dan?
780 pagina's bedoel je.

mocht er echt bewijs zijn is het terecht dat ze uitgesloten worden. wel jammer voor de sport, maar er hoort helaas een passende straf bij. voor volgend jaar ook uitsluiten vind ik eerlijk gezegd wel te ver gaan.
- Mari Oh Oh!
http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/componen ... enault.xmlHarrie schreef:Op RTL wordt er nu zelfs gemeld dat Briattore bekend heeft bij McLaren "spionage" gepleegd te hebben. Zou het nog een uitgebreider staartje krijgen?
Al is het waar, geen bedreiging voor je weet wel wie, dus geen ernstige consequenties.

- Carl Coussens
- GTRene
Wat denk je wat dat weegt 780 pagina's in die mac Laren, knap dat ze nog zulke tijdn rijdenerkan666 schreef:HANZ06 schreef:GTRene schreef:Is toch nog niet rond![]()
Ferrari zich schamen: voel je je wel lekker....
Wil je zo winnen dan?
780 pagina's bedoel je.![]()
mocht er echt bewijs zijn is het terecht dat ze uitgesloten worden. wel jammer voor de sport, maar er hoort helaas een passende straf bij. voor volgend jaar ook uitsluiten vind ik eerlijk gezegd wel te ver gaan.

Ach en het is niet alleen de auto het is ook de coureur en hamilton is goed en Alonso ook, dus wat nou met 'eerlijk" winnen , nee winnen op de manier die Ferrari doet is fair..duh
Een dikke boete en klaar niet meer over zeuren, vechten doe je maar op de baan(circuit) en ze zijn gewoon beter, met of zonder dat dikke boek in de auto

- Bert ///M3
Jij snapt denk ik niet hoe ontzettend veel geld er gemoeid zijn met 780 pagina's.
Een auto ontwerper kan in theorie de snelste F1 auto allertijden ontwerpen, dat is geen punt. Maar probleem is dat je dingen ie je ontwerpt ook testen moet, bijvoorbeeld in een windtunnel en dat kost juist allemaal ontzettend veel geld. Daarom ben je zelfs als Ferrari team altijd begrensd door je budget.
Dus geef jij als spy die resultaten zo op een briefje aan McLaren dan geef je ze in fiete zo meer als 50 miljoen aan research kado, als het niet meer als 100 miljoen of meer is.
Een auto ontwerper kan in theorie de snelste F1 auto allertijden ontwerpen, dat is geen punt. Maar probleem is dat je dingen ie je ontwerpt ook testen moet, bijvoorbeeld in een windtunnel en dat kost juist allemaal ontzettend veel geld. Daarom ben je zelfs als Ferrari team altijd begrensd door je budget.
Dus geef jij als spy die resultaten zo op een briefje aan McLaren dan geef je ze in fiete zo meer als 50 miljoen aan research kado, als het niet meer als 100 miljoen of meer is.
- Downforce Hans
Bert,Bert ///M3 schreef:Jij snapt denk ik niet hoe ontzettend veel geld er gemoeid zijn met 780 pagina's.
Ben het helemaal met jou eens.
Grtz,Hans
- gerard lubbe
- RobS
- Arthur
- Auto: Nr.51
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Ben_968CS
Als ik het goed gelezen heb, valt de straf (relatief natuurlijk) wel mee: ze moeten alle ontvangen tv- en prijzengelden retourneren en dit bedrag aanvullen tot USD 100 mio. Aangezien de tv-gelden sinds een paar jaar voor de temas flink zijn verhoogd (sinds Bernie de teams overtuigd heeft dat ze geen eigen kampioenschap moeten beginnen, maar tegen een betere verdeling van de opbrengst een nieuwe Concorde overeenkomst konden tekenen), heeft McLaren al een heel flink deel ontvangen dit jaar.
Ik ben geen McLaren fan en vind het op zich raar dat illegale auto's gewoon mogen doorrijden, maar kan mij voorstellen dat de zaak niet bewezen was zonder medewerking van de coureurs. Voor deze medewerking is in ruil gegeven dat ze gewoon mee mogen blijven doen aan het kampioenschap. Ik denk alleen wel dat Alonso deze zaak gebruikt om gauw weer terug naar renault te gaan volgend jaar.
Ik ben geen McLaren fan en vind het op zich raar dat illegale auto's gewoon mogen doorrijden, maar kan mij voorstellen dat de zaak niet bewezen was zonder medewerking van de coureurs. Voor deze medewerking is in ruil gegeven dat ze gewoon mee mogen blijven doen aan het kampioenschap. Ik denk alleen wel dat Alonso deze zaak gebruikt om gauw weer terug naar renault te gaan volgend jaar.
- GTRene
Blij dat de rijders buiten schot blijven in deze zaak, anders zou ik in elk geval geen zin meer hebben om te kijken, nu vind ik het nog steeds spannend genoeg, alleen jammer dat die verrekte Spykers niet naar voren komen
maar nu komen weer met een wat betere geloof ik? anyway we zien het verders wel.

- Dennis Cavallino