Als Trump geen president was geweest had ik het hilarisch gevonden, maar dat is dus niet zo. Zegt veel over de man.
Wat had er moeten veranderen dan? Trump heeft niet zo heel veel gedaan uiteindelijk. Ja, zijn familie, vrienden en kennissen geholpen aan baantjes en projects. Maar verder?alt schreef: 18 jan 2021, 20:54 Men kan nu zien aan wat voor inpact de regeerperiode heeft met Trump op wereld gehad.
Niks.
Als je dacht dat Trump aan de touwtjes trok, dan moet nogmaals goed nadenken.
Trump was er ter lering & ter vermaak.
Dat is idd het meest bijzondere aan het hele verhaal ...RS-Ron schreef: 18 jan 2021, 23:37 Die schrijver van het boek had ook het balletje van Trump terug de bunker in kunnen schoppen.......... blijf het bijzonder vinden dat je dat niet doet, maar wel een boek schrijft. Zegt wat over de schrijver en de personen die het boek kopen. Next........
Gr Ron
Echt zo slecht van geheugen Alt?
Uh eindelijk vrede in het Midden-Oosten na alle oorlogen die voorgaande presidenten daar uitvochten.alt schreef: 18 jan 2021, 20:54 Men kan nu zien aan wat voor inpact de regeerperiode heeft met Trump op wereld gehad.
Niks.
Trump heeft de troepen teruggehaald als beloofd. Assad met wat kruisraketten laten merken dat chemische wapens een onacceptabele grens zijn om te overschrijden. De relatie met Saoedi-Arabie hersteld, Israël wordt erkend door en heeft betrekkingen gekregen met diverse Moslimlanden en oude vijanden. Iran weer achter slot en grendel gezet. Bovendien was die ellende er al voor hem.
En het gekke is dat z'n voorganger, de geliefde saxonist Clinton, Irak al bombardeerde in 1998 vanwege WMD.. Ook dat wordt makkelijk weggelaten in de beeldvorming van de media over die 'slechte republikeinen '.
Zijn enige "nalatenschap" zijn een terroristische aanslag op het Capitool, miljoenen kansloze en eindeloos voorgelogen lager opgeleiden en een legertje Neo-nazi's. Het land is vervallen tot een internationale laughing stock. Als burger staat hem een eindeloze juridische strijd te wachten. He WILL be held accountable.
Normaal sla ik een internetdiscussie over maar omdat je mij citeert ga ik het je expliciet vragen waar ik mis zit. Ik zal mijn stelling voor het gemak uitsplitsen en nummeren, graag antwoord beginnen met Ja of Nee:
Dit verbaasde mij; slechts 400.000 doden in de VS met al die dikkertjes en megasteden daar? Kan ik niet zeggen dat wij het geweldig doen en zij slecht.
Kan Biden dit allemaal ongedaan maken door nog een paar opperrechters benoemen? Ja of Nee?Bombadil schreef: 20 jan 2021, 07:59Normaal sla ik een internetdiscussie over maar omdat je mij citeert ga ik het je expliciet vragen waar ik mis zit. Ik zal mijn stelling voor het gemak uitsplitsen en nummeren, graag antwoord beginnen met Ja of Nee:
1) heeft Trump drie van de leden van de supreme court benoemd? Ja of nee?
2) zijn zijn benoemingen (Barrett, Goruch en Kavanaugh) duidelijk conservatief van aard en is de balans (binnen de supreme court) daarmee fors verschoven naar conservatief? Ja of Nee?
3) zijn deze benoemingen voor levenslang? Ja of Nee?
4) is het gevolg dus dat hiermee de verhouding (binnen de supreme court) langdurig is verschoven? Ja of Nee?
5) heeft de supreme court een grote, definitieve invloed op de uiteindelijke uitkomst in amerikaanse politieke kwesties? Ja of Nee?
6) als je bovenstaande vragen vijf maal met ja beantwoord, volgt dan logischerwijs dat ik gelijk heb met mijn stelling dat de blijvende nalatenschap zal zitten in de effecten van benoemingen in de supreme court. Ja of Nee?
Echt, je mag zoveel klagen over Trump of welke politicus je maar wil en ze niet leuk vinden, een hekel aan hebben, bewierroken of blind haten of gewoon leuk met de media meeblaten. Mag echt en maakt me niet uit. Ik vraag je niet eens om een onderbouwing van die hele rant .
Maar als je mij ongelijk geeft op de invloedsvraag, dan even uitleggen waar mijn ongelijk zit.
Gebruikers op dit forum: RS-Ron, TOM EVO VI, tomgtr, Zed240 en 17 gasten