Of gewoon ditAndre schreef: 14 jan 2021, 16:51 Niet nodig de vonken knallen mij onder de zolen vandaan als ik van rempedaal naar gaspedaal ga:)

https://m.imgur.com/gallery/Riv4EqL
Of gewoon ditAndre schreef: 14 jan 2021, 16:51 Niet nodig de vonken knallen mij onder de zolen vandaan als ik van rempedaal naar gaspedaal ga:)
Titanium raceschoenen?Andre schreef: 14 jan 2021, 16:51 Niet nodig de vonken knallen mij onder de zolen vandaan als ik van rempedaal naar gaspedaal ga:)
Joost schreef: 15 jan 2021, 09:07 Veel plezier vandaag Andre.
Ligt er al sneeuw in het hoge Noorden?
Klinkt goed!Joost schreef: 13 jan 2021, 16:37 Even kort mijn eerste indrukken van de GR Yaris.
Schakelen gaat strak en voelt erg mechanisch.
Onderstel is stevig maar niet oncomfortabel. Zit nog wel vrij veel bodyroll in voor mijn gevoel.
De auto voelt als een moderne mini Evo.
Daar hebben heel veel auto's last van tegenwoordig, vooral als het om dit soort modellen gaat, waarbij je een normale auto neemt en er een snelle versie van maaktZitpositie: je zit echt te hoog. Dat gaan we dus sowieso veranderen.
Ook iets hedendaags : Soort zwaar voorspelbare stofzuigers zijn het geworden i.p.v. dat er allerlei leuke eigenzinnige geluidjes uit komen!Geluid: standaard niet veel. Daar gaat in de toekomst dus ook wel iets aan gedaan worden. Even de opties afwachten.
Welke normale versie... want er is hier niets 'normaals' aan. Mix match onderstel/subframes. Voor WRC ontworpen koets. Deelt enkel koplampen achterlichten en spiegels van het normale model.Nevolution6RSII schreef: 15 jan 2021, 16:41 Daar hebben heel veel auto's last van tegenwoordig, vooral als het om dit soort modellen gaat, waarbij je een normale auto neemt en er een snelle versie van maakt.
Dan nog : Je gaat mij niet vertellen dat er niet toch stiekem wat standaard Yaris spul in zitKadett schreef: 15 jan 2021, 17:01 Welke normale versie... want er is hier niets 'normaals' aan. Mix match onderstel/subframes. Voor WRC ontworpen koets. Deelt enkel koplampen achterlichten en spiegels van het normale model.
Die zakjapanners zijn gewoon niet groter![]()
Benieuwd naar de eerste indrukken!
En.....hoe rijdt het?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten