Maar dergelijke aandelen blijft toch enigszins gokken natuurlijk. Dichter bij huis.... koersontwikkeling Fastned is ook wel

Plug Power vandaag wat minderPaskal schreef: 13 jan 2021, 10:43 Ik heb nog weinig gedaan de laatste keer want grootste deel Plug Power heb ik er nog gewoon staan (vandaag trouwens weer +13%). En respect is niet nodig in mijn ogen. Zoals ik eerder al zei is de logica in de huidige markt in mijn ogen heel ver te zoeken waardoor het toch een gok blijft met dergelijke losse aandelen. Grootste deel zit dan ook in ETF's, maar "het spelen" met losse aandelen met een wat hoger risico vind ik gewoon leuk en pak er soms wat uit om leuke dingen te kopen zoals een leren sport-interieur voor de 118 en een robotmaaier voor de achtertuin. Daarbij is het wel sometimes you win en sometimes you lose. Dat laatste gaat mij gegarandeerd ook nog een keer overkomen.
Geld besteden aan een auto die nu vooral stil staat zie ik in ieder geval nu niet zitten of het moet het iets zijn wat minimaal zijn waarde houdt.
dat deden ze in feite al een tijdje niet meer qua uitvoering. D'r zijn ongetwijfeld redenen voor geweest maar in feite hadden ze die 1300 man die hier voor op de loonlijst stonden (waaaaat!) inclusief die 787s al lang de deur moeten wijzen (maar wellicht zat daar nog een penalty met de lease-maatschappij aan). Wederom een teken van pure zwakte en ik zie werkelijk geen enkel scenario waarin hun de kop nog boven water weten te houden.JeroenT schreef: 15 jan 2021, 17:17 Ik was er al uit. Maar voor wie nog in Norwegian Air zit?
https://www.lonelyplanet.com/articles/n ... ul-flights
Vandaag 15% down in NOK.
Wie weet of ze weer up gaan?![]()
Hier weer ingestapt op 91 vandaag. Was redelijk hoog denk je op zo'n moment ware het niet dat hij nu op 145 staatDjessey schreef: 26 jan 2021, 18:08 Ook GME meegepakt, twijfel om nog een keer in te stappen bij +/- 80 als hij nog dipt
Vermoed dat mensen nu ook hun Bitcoin verpatsen om in GME te stappen
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], WillemBoer en 17 gasten