Jolanda's premium X5 Premuim reparaties
-
OnlineLuco
Re: Jolanda's premium X5 slecht starten
prima hoor, tot er geen topic meer overblijft door gezeik.
- JP
Stelletje ongestelde wijven 

- Paskal
- Auto: meerdere
Hier een e39 530D, 2x e53 3.0d gehad en nu een E70 3.0d. Gekocht met allemaal vergelijkbare kilometerstanden en ook vergelijkbare kilometerstanden erbij gezet. Qua onderhoudskosten waren de verschillen bij mij nihil. Onderhoudskosten waren zoals je hier kunt lezen bij mij tot op heden zo'n 4.000€ in drie jaar tijd waar ook nog 800€ voor een set banden bij in zit. In dit topic over mijn E53 zie je dat ook daar het onderhoud 4k in drie jaar was
Het is mijn ogen ook een kwestie van geluk hebben mbt zaken die stuk gaan bij een dergelijk oude dure wagen.

Het is mijn ogen ook een kwestie van geluk hebben mbt zaken die stuk gaan bij een dergelijk oude dure wagen.
Laatst gewijzigd door Paskal op 14 jan 2021, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineLuco
Ja volgens mij klaag ik ook niet, distributie was duur, versterker was duur, maar goed als je dan naar de prijs per km kijkt valt het wel mee.
Maar blijkbaar als er iets kapot is of niet goed werkt en je deelt het voor tips en evt kijken of de prijs reëel is ben je aan het klagen.
Ik hou het voortaan wel voor me en vraag het wel per pb aan de mensen die er ervaring mee hebben ipv het openbaar te delen waar misschien een ander ook nog wat aan heeft.
Maar blijkbaar als er iets kapot is of niet goed werkt en je deelt het voor tips en evt kijken of de prijs reëel is ben je aan het klagen.
Ik hou het voortaan wel voor me en vraag het wel per pb aan de mensen die er ervaring mee hebben ipv het openbaar te delen waar misschien een ander ook nog wat aan heeft.
- Paskal
- Auto: meerdere
Tja, je kunt soms pech hebben met bepaalde zaken en dan kan het in de Euro's lopen.
En laat je niet gek maken Luco alhoewel ik het op de persoon spelen van bepaalde personen op dit forum zo nu en dan wel wat flauw begin te vinden.
En laat je niet gek maken Luco alhoewel ik het op de persoon spelen van bepaalde personen op dit forum zo nu en dan wel wat flauw begin te vinden.
-
OnlineLuco
Ach ze doen maar, bij sommige komt de ware aard naar boven.
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Jammer als je daardoor niet meer zou posten Luco. Volgens mij ging dit laatste stuk over het slechte starten helemaal prima en leuk totdat Rnd binnen kwam met iets negatiefs wat 0,0 met t probleem te maken heeft en niks toevoegt. Bram doet op zijn beurt daar weer een schep bovenop en t feestje is weer compleet. Vind het oprecht jammer want alhoewel Luco een duidelijke mening heeft en die ook verkondigd lees ik daar weinig aanvallends in.
-
OnlineLuco
Het zal de lockdown zijn denk ik dan maar.
-
BMW is niet mijn eigen merk ofzo, maar als ik "Jolanda's premium X5 slecht starten" lees. Dan interpreteer ik dat als "Zogenaamde premium X5 start niet". Het maakt nogal een verschil of het een nieuwe X5 is of eentje van 10 of 15 jaar oud. Ik vind het logisch dat die auto af en toe wat heeft. Ik vind die titel nergens voor nodig, daar heb ik kritiek op. Zal wel weer grappig bedoeld zijn, maar kijk er dan niet van op dat iemand er een opmerking over maakt. Zeker als je zelf altijd zo'n uitgesproken mening hebt.
-
OnlineLuco
Misschien moet je dan eerst even lezen ipv maar wat interpreteren.Rnd schreef: 14 jan 2021, 19:03 BMW is niet mijn eigen merk ofzo, maar als ik "Jolanda's premium X5 slecht starten" lees. Dan interpreteer ik dat als "Zogenaamde premium X5 start niet". Het maakt nogal een verschil of het een nieuwe X5 is of eentje van 10 of 15 jaar oud. Ik vind het logisch dat die auto af en toe wat heeft. Ik vind die titel nergens voor nodig, daar heb ik kritiek op. Zal wel weer grappig bedoeld zijn, maar kijk er dan niet van op dat iemand er een opmerking over maakt. Zeker als je zelf altijd zo'n uitgesproken mening hebt.
Jolandas premium x5 staat er al heel lang
bij updates wordt stukje erachter aangepast, en ja nu start die slecht
vorige keer stond er iets over de distributie
en een keer iets over de accu
en een keer iets over de versterker
en een keer iets over hoe die bevalt
enz
enz
- Arthur
- Auto: Nr.51
Luco neemt zichzelf een beetje te serieus nu, hij weet zelf ook van wanten. Ik dacht trouwens dat Rnd het grappig bedoelde
En dat Bram dat ook zo opvatte met z’n reactie. In je eigen topics mag niks blijkbaar.
Succes met het weghalen
En dat laatste is wel een grapje!!!

Succes met het weghalen

-
OnlineLuco
Dat mag jij vinden hoor Arthur, volgens mij heb ik al vaker gezegd dat ik geintjes prima vind, in bijna alle draadjes, maar in de eigen autodraadjes vind ik dat wat ongepaster en sinds ik daar wat van gezegd hebt lijkt het wel schering en inslag in juist mijn draadjes, prima hoor, als men zich zo kinderachtig wil gedragen nadat er gezegd is dat we elkaar er op aan moesten spreken.Arthur schreef: 14 jan 2021, 19:12 Luco neemt zichzelf een beetje te serieus nu, hij weet zelf ook van wanten. Ik dacht trouwens dat Rnd het grappig bedoeldeEn dat Bram dat ook zo opvatte met z’n reactie. In je eigen topics mag niks blijkbaar.
Succes met het weghalen
En dan ook nog eens heel persoonlijk mensen aan gaan vallen, sjappoo

Nou dit is het resultaat dus, fantastisch

-
Het was ook grappig bedoeld, met een zekere ondertoon. Volgende keer zal ik je favoriete smiley erbij zetten:

- Arthur
Goed, beetje begrip voor je heb ik wel maar dit zie ik echt niet hoor.En dan ook nog eens heel persoonlijk mensen aan gaan vallen, sjappoo![]()
-
OnlineLuco
niet nu Arthur, maar jij begon over weghalen, en daar gebeurde het wel degelijk.Arthur schreef: 14 jan 2021, 19:22Goed, beetje begrip voor je heb ik wel maar dit zie ik echt niet hoor.En dan ook nog eens heel persoonlijk mensen aan gaan vallen, sjappoo![]()
-
OnlineLuco
Hoeft niet hoor, beter even de intentie van het draadje snappen.Rnd schreef: 14 jan 2021, 19:18 Het was ook grappig bedoeld, met een zekere ondertoon. Volgende keer zal ik je favoriete smiley erbij zetten:![]()
![]()
![]()
![]()
Zo en nu weer genoeg, het ging over het slechte starten.
- Arthur
Nou blaas je het echt op hoor. Staat toch ook expliciet dat het EEN GRAPJE is? Nu haak ik af hoor, succes met je startprobleem.
-
OnlineLuco
ik blaas niks op, lees dat stukje boven je selectieve quote nog even.Arthur schreef: 14 jan 2021, 19:33Nou blaas je het echt op hoor. Staat toch ook expliciet dat het EEN GRAPJE is? Nu haak ik af hoor, succes met je startprobleem.
- Arthur
Spijkers op laag water zoeken, dat is het. Nu niet meer quoten, dan zie ik dat rode eentje ook niet meer en hoef ik dit draadje niet meer aan te klikken.
-
OnlineLuco
Arthur schreef: 14 jan 2021, 19:38 Spijkers op laag water zoeken, dat is het. Nu niet meer quoten, dan zie ik dat rode eentje ook niet meer en hoef ik dit draadje niet meer aan te klikken.

- Arthur
Deed je het toch!

-
OnlineLuco
- Arthur
- JP
Welk rood eentje ?Arthur schreef: 14 jan 2021, 19:33Nou blaas je het echt op hoor. Staat toch ook expliciet dat het EEN GRAPJE is? Nu haak ik af hoor, succes met je startprobleem.

- Arthur