Pffff mag je eerst wel een nieuwe accu en startkabels aan gaan schaffen.......ding staat al maanden stil.....Bram schreef: 12 jan 2021, 18:57 Pffff, ik rijd jullie allemaal in m'n E46 M3 de moeder dus snap deze hele discussie niet zo goed![]()

Pffff mag je eerst wel een nieuwe accu en startkabels aan gaan schaffen.......ding staat al maanden stil.....Bram schreef: 12 jan 2021, 18:57 Pffff, ik rijd jullie allemaal in m'n E46 M3 de moeder dus snap deze hele discussie niet zo goed![]()
Amen.Kadett schreef: 12 jan 2021, 19:25 Pffff... zal mij allemaal een rotzorg wezen waarin jullie sneller of langzamer zijn. Als je maar lol hebt en geen gevaarlijke situaties veroorzaakt![]()
Is dat Brabants, ik rij je de moeder?Bram schreef: 12 jan 2021, 18:57 Pffff, ik rijd jullie allemaal in m'n E46 M3 de moeder dus snap deze hele discussie niet zo goed![]()
Was met je Subaru ook al zo.........of niet?Bram schreef: 12 jan 2021, 19:08 Geen idee hoe je daar bijkomt, gaat je leeftijd een rol spelen in het dagelijks functioneren?
![]()
SowiesoOpa schreef: 12 jan 2021, 20:18Is dat Brabants, ik rij je de moeder?Bram schreef: 12 jan 2021, 18:57 Pffff, ik rijd jullie allemaal in m'n E46 M3 de moeder dus snap deze hele discussie niet zo goed![]()
![]()
Denk mijn moeder jou nog kakka had gereden, zelfs al zou jij in je M3 rijden en zij in een Dafje en dan heb ik het niet over rechtuit branden.
Jij gaat toch overstuurt de strontbult in.![]()
Tien jaar geleden ja. Net even een andere situatie.Downforce Hans schreef: 12 jan 2021, 20:19Was met je Subaru ook al zo.........of niet?Bram schreef: 12 jan 2021, 19:08 Geen idee hoe je daar bijkomt, gaat je leeftijd een rol spelen in het dagelijks functioneren?
![]()
Autos worden al tientallen jaren steeds groter, bv de polo van nu is groter dan een golf van 15 jaar oud.Andre schreef: 12 jan 2021, 16:03 Yaris GR is inderdaad een koekblik en de M2 is een gebaksdoos en een Bmw 3 serie is inmiddels een vrieskist.
Vrijdag ophalen juiste rubber er onder en dan dweil ik tussen de daily vrieskisten door.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast