Aparte Audi RS4 B5 te koop

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie

Durf je deze te kopen ?

Ja, heel apart, een praktisch nieuwe RS4 voor simpele Golf Poen
18
95%
Nee, wat een draak van een auto, dan maar in een simpele Golf.
1
5%

Totaal aantal stemmen: 19

Femme

Bericht door Femme » 13 sep 2007, 15:32

Rico v Velzen schreef:Rook gaat ook zitten IN de materialen zoals schuim in de stoelen in de poriën van het leer.. en daar krijg je het praktisch niet uit.
Dit zal ook de reden zijn dat een ozonbehandeling vrij lang duurt. De ene autopoetser heeft het over acht uur, anderen over 24 tot zelfs 48 uur. Er wordt een apparaat in het interieur geplaatst dat ozon produceert. "Ozon reageert met organische stoffen en verandert de hierin voorkomende onaangenaam ruikende koolstof in het reukloze, onschadelijke koolzuurgas. De niet-gereageerde ozon verandert in korte tijd vanzelf weer in zuurstof." (Otopoets)

Ik weet hoe effectief het is in een auto die zwaar verkloot is door roken. In mijn auto is de rookgeur iig helemaal weg.

RVV

Bericht door RVV » 13 sep 2007, 15:36

Oke Femme goede ervaring dus..

De eerlijkheid gebied me te zeggen dat mijn dealer me ook aanbood om vooraf de auto een ozon behandeling te geven en ik achteraf kon beslissen wat ik zou doen.. maar ik had er geen voldoende vertrouwen in.

eigenlijk zou een dealer gewoon iedere auto dan vooraf zo'n behandeling moeten geven..

Sterker nog er moet een rookverbod komen in de auto :lol: (jaagt alle rokers op de kast)

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 13 sep 2007, 15:41

Een collega van me heeft dat met z'n 2e hands S80 laten doen voor aflevering.
Heeft ook 24 uur erin gestaan.
Vond het resultaat verbazingwekkend.
Goed dus :wink:

René130i

Bericht door René130i » 13 sep 2007, 16:43

Rico v Velzen schreef:Sterker nog er moet een rookverbod komen in de auto :lol: (jaagt alle rokers op de kast)
Mee eens (roker) 8)

Plaats reactie