Aparte Audi RS4 B5 te koop
- Arthur
- Auto: Nr.51
- RVV
Geen idee, maar ik ga de touring hier ook niet voor weg doen. Heeft niks met deze auto te maken, maar ik heb net nieuwe banden op de touring gezet, grote beurt ect.. 1800 euro aan kosten, bewust voor gekozen om de touring nog zeker een jaar te houden, tenzij er iets heel leuks op het pad komt.
Dat is deze RS4 wel, maar ook weer net niet.. Als dit nou een zwarte met zwart leer was geweest..
Dat is deze RS4 wel, maar ook weer net niet.. Als dit nou een zwarte met zwart leer was geweest..
- RVV
-
Rico v Velzen schreef:anders.. over een paar maanden is ie 8 jaar oudEn dan is 34000 voor een 8 jaar oude auto ook wel ERUGGH veel geld imho.
Ander voorbeeld bij de beier is net een 2 jaar oude 325i sedan ingeruild, prijs 35000 euro met 34K op de teller.. Ook niet direct mijn eerste keus,m aar wel 5 jaar jonger.
Maar dan vergelijk je wel wat. B5 RS4 is echt iets speciaal. Schijnt ook heel wat spannender te rijden dan de B7 RS4, iets wat ik echter niet kan veriferen.
2 jaar oude 325i is in mijn optiek ook maar een 325i, een van vele, niks speciaals.
-
Haha die kleur......YIKES!....
Afgezien van beetje steenslag en wat slijtage (vreemd bij deze km stand) van de zijwang van de stoel en een zware rooklucht in de wagen gaat het wel.
Goede poetsbeurt moet ie zeer zeker hebben want lichte krasjes zijn overal te zien.
Km stand 60008 is wel aantrekkelijk natuurlijk...oh ja hij is verkocht....
Eigenaar zal dr wel plezier aan beleven hoop ik voor hem.
Mjah zelfs als ik maar een paar duizend had moeten bijleggen had ik het niet gedaan....die kleur... is killing,matgroen.....
Afgezien van beetje steenslag en wat slijtage (vreemd bij deze km stand) van de zijwang van de stoel en een zware rooklucht in de wagen gaat het wel.
Goede poetsbeurt moet ie zeer zeker hebben want lichte krasjes zijn overal te zien.
Km stand 60008 is wel aantrekkelijk natuurlijk...oh ja hij is verkocht....
Eigenaar zal dr wel plezier aan beleven hoop ik voor hem.
Mjah zelfs als ik maar een paar duizend had moeten bijleggen had ik het niet gedaan....die kleur... is killing,matgroen.....

- RVV
Zware rooklucht...
Daar laat ik een auto dus voor staan.. Ik wil never nooit een rokersauto hebben.
En Hugo je hebt gelijk hoor een RS4 is echt wel wat aparter dan een 325 itje maarja bouwjaren tellen toch flink door.. bij mij in ieder geval wel. Vroeg of laat moet een auto ook weer weg en als die dan ouder dan 10 jaar is dan kan het wel is een zware dobber worden om er nog een leuk prijsje voor te vangen.
- Stéphane
- Sander S.
Maatje heeft dat idd laten doen in zen M3. Nu hangt er echter een vreselijke kauwgomballen lucht in. Nee, ik zou een rokers-auto ook laten staan.Stéphane schreef:Ik vind dat groen juist wel mooi. Is apart, maar toch niet te opvallend. Rooklucht is wel uit het interieur te halen. Daar zijn genoeg bedrijven voor die dat prima kunnen regelen.
Blijf deze RS4 een hele gave auto vinden. Misanorood vind ik dan mooier, maar voor deze zou ik het ook wel doen.
- Femme
In mijn Alpina B10 hing ook een verre rooklucht toen ik hem kocht. Niet heel sterk gelukkig maar ik wilde het wel weghebben omdat ik roken erg ranzig vind. Bij de koop had ik er een ozonbehandeling bij afgedwongen, die zou na aflevering plaatsvinden. Bij aflevering zat de auto onder een kauwgomballenlucht, blijkbaar om andere geuren te maskeren. Na de ozonbehandeling was er van een rooklucht niets meer te bekennen en was alleen de oorspronkelijke geur van het (leren) interieur herkenbaar.
Als je rooklucht weg wil krijgen moet je een ozonbehandeling proberen.
- Sander S.
Ik zal het doorgeven Femme, thnxFemme schreef:In mijn Alpina B10 hing ook een verre rooklucht toen ik hem kocht. Niet heel sterk gelukkig maar ik wilde het wel weghebben omdat ik roken erg ranzig vind. Bij de koop had ik er een ozonbehandeling bij afgedwongen, die zou na aflevering plaatsvinden. Bij aflevering zat de auto onder een kauwgomballenlucht, blijkbaar om andere geuren te maskeren. Na de ozonbehandeling was er van een rooklucht niets meer te bekennen en was alleen de oorspronkelijke geur van het (leren) interieur herkenbaar.
-
- Arthur
- Auto: Nr.51
Die heeft geen xenon volgens de ad.Rico v Velzen schreef:anders.. over een paar maanden is ie 8 jaar oudEn dan is 34000 voor een 8 jaar oude auto ook wel ERUGGH veel geld imho.
Ander voorbeeld bij de beier is net een 2 jaar oude 325i sedan ingeruild, prijs 35000 euro met 34K op de teller.. Ook niet direct mijn eerste keus,m aar wel 5 jaar jonger.
Vereiste voor jou toch?
- RVV