Geweldig man!Leen schreef: 08 jan 2021, 22:20 nog niet veel 200 km ofzo tot nu toe , met de BBS Wielen wat gezeur gehad .maar nu eindelijk zo goed als klaar , even nog alles op punt zetten nu ( deuren, motorkap en achterklep even goed af laten hangen ) dan kunnen we er van de zomer wel weer van genieten .
even uitgelaten nog vandaag bij ons op het industrieterrein , maar dit is by far de puurste wagen uit de collectie , licht gewicht (1030 kg. icm boschtuning motor 290pk en de samsonas 6 speed dogbox ) puurder wordt het niet .
Weet ik wel. Was 'n geintje:)Leen schreef: 09 jan 2021, 11:11 off topic : ik heb niets tegen m'n "maat" hoor , kwam hem alleen tegen omdat ik op you tube zocht op yaris GR vandaar . ik heb zoals eerder gezegd niets met vloggers , maar waarschijnlijk een heleboel anderen wel . mooi toch .
Mijn god. Wat een dikke combinatie zeg! Ooit moet er een E30 M3, danwel een replica, hier voor de deur staan!
Klinkt idd als een heerlijk concept! Wat blijft zo’n e30m3 toch waanzinnig gaaf!Leen schreef: 08 jan 2021, 22:20 nog niet veel 200 km ofzo tot nu toe , met de BBS Wielen wat gezeur gehad .maar nu eindelijk zo goed als klaar , even nog alles op punt zetten nu ( deuren, motorkap en achterklep even goed af laten hangen ) dan kunnen we er van de zomer wel weer van genieten .
even uitgelaten nog vandaag bij ons op het industrieterrein , maar dit is by far de puurste wagen uit de collectie , licht gewicht (1030 kg. icm boschtuning motor 290pk en de samsonas 6 speed dogbox ) puurder wordt het niet .
De investering is gedaan , dus nu lekker rijden op mooie dagen/ gelegenheden.328Ti schreef: 09 jan 2021, 09:52 Gave bak Leen, wordt het een investeringsding of ga je er ook echt mee rijden?
Gebruikers op dit forum: Kadett, liquidpopcorn, Majestic-12 [Bot] en 29 gasten