Tip: luister naar je vrouw, happy wife happy lifealt schreef: 08 jan 2021, 17:38 Goh, soms denk ik ben hier op een theekransje van de dames dférs.
Nu iets anders.
De traditie van het capitol bezetten.
Black panther bezetten het capitol in 1967.
https://www.sacbee.com/news/local/histo ... 67224.html
Mijn vrouw haat Trump, maar ik vind het een interessante man, een man die zijn slechte kanten niet verbergt,.
Een man die aanpakt, die tot het gatje gaat, praat als als burger, tegen journalisten zegt - jij krijgt geen antwoorden meer van mij, ondiplomatiek, maar gaat wel praten met dictators, voert geen oorlog, want dan kan de USA geen Dollars verdienen, heeft zijn geld verdient met geld van de banken te lenen om dat te investeren, zijn mimiek van een Mussolini, maar wordt hoogst waarschijnlijk de partijleider van een nieuwe partij, misschien wel de 2e partij in 2024.
De man heeft 70M trouwe kiezers, meer dan de 50M in 2016.
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020
- Enrico
Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020
- Luco
of de ketting is te langEnrico schreef: 08 jan 2021, 19:05Tip: luister naar je vrouw, happy wife happy lifealt schreef: 08 jan 2021, 17:38 Goh, soms denk ik ben hier op een theekransje van de dames dférs.
Nu iets anders.
De traditie van het capitol bezetten.
Black panther bezetten het capitol in 1967.
https://www.sacbee.com/news/local/histo ... 67224.html
Mijn vrouw haat Trump, maar ik vind het een interessante man, een man die zijn slechte kanten niet verbergt,.
Een man die aanpakt, die tot het gatje gaat, praat als als burger, tegen journalisten zegt - jij krijgt geen antwoorden meer van mij, ondiplomatiek, maar gaat wel praten met dictators, voert geen oorlog, want dan kan de USA geen Dollars verdienen, heeft zijn geld verdient met geld van de banken te lenen om dat te investeren, zijn mimiek van een Mussolini, maar wordt hoogst waarschijnlijk de partijleider van een nieuwe partij, misschien wel de 2e partij in 2024.
De man heeft 70M trouwe kiezers, meer dan de 50M in 2016.![]()

- Roy RS
Tom schreef: 08 jan 2021, 16:55 Het lijkt me niet nodig om op de man te spelen.
==
Trump doet niks om leuk gevonden te worden, het is z'n kracht en zwakte. Hij kan een hork zijn en daarmee mensen op hun plek zetten (zie de NAVO; geen doekjes eromheen winden maar zeggen waarop het staat), terwijl dat op een diplomatieke manier veel langer zou duren. Keerzijde van lomp en direct zijn is dat je ook door veel mensen/media wordt gehaat en het sneller voor verdeeldheid zorgt. Dat is zeker iets wat hem te verwijten valt, al werken media er ook aan mee. Nog voor hij in het Witte Huis zat riep men al van schande en sprak over WW3.
Een Obama is heel anders. Veel lachen en ideaal gezinnetje. Ik denk dat hij in het echt ook zo is, maar alles gaat ook volgens het boekje van de mediatraining. Want oorlog voeren kon ie ook goed. Maar dat vergeten mensen na een leuk tv momentje. Rutte is denk ik bij hem op cursus geweest, want die lacht ook alles weg. Dat maakt veel uitspraken ook nep waarbij alles door spindoctors wordt bedacht. En ik denk een Poetin of een Kim Jong Un dat ook denken, die voelen dat ook en willen juist met iemand om tafel die zeggen waar het op staat.
In Europa zijn we gewend alles maar diplomatiek op te lossen. Voor heel veel issues prima, maar soms heb je moeilijke problemen en dan is het wel lekker als iemand even een knoop doorhakt. Ook al geeft dat irritatie bij een groep. Hier hebben we politieke issues die al 10 jaar dooretteren omdat het een gevoelig onderwerp is en niemand z'n vingers eraan durft te branden.
En ik denk dat het diplomatieke regelen hier soms te naïef is, is in de geschiedenis vaak genoeg gebleken. Al die papieren bondgenoten zijn leuk tot het een keer mis gaat, dan zijn je afspraken niks meer waard en is het ieder voor zich. Kijk alleen even naar MH17... uit welke hoek het komt is al lang bekend, de enige reden dat dit proces zo op de lange baan wordt geschoven is om de vrede maar te bewaren want men wil die confrontatie helemaal niet aan gaan, koest houden is de betere optie. Onze bondgenoten hebben dat al lang ingefluisterd. Wijk je daarvan af dan haken je bondgenoten ook gelijk af. Het zijn vooral papieren zekerheden.
Dit is nou werkelijk de spijker op de kop. Hij kan een clowntje lijken, maar heeft echt wat goede dingen gedaan die de usa burgers veel gespaard/opgeleverd heeft.
Lastig voor europeanen om te zien, want wij krijgen alleen de gekleurde tv-mening opgelegd zonder tegenspraak aub.
Er stemmen echt niet 74miljoen mensen als ie écht knettergek was.
- Luco
Wel als die 74 miljoen net zo gek zijn 

- MarkS
- tuurgtt
- Auto: M140i
Iemand haalde hier laatst al Robert Jensen aan. Vooral niet dit filmpje over die Überwappie kijken, is gefinancierd door Soros!
Maar het was echt Antifa daar hoor, bij het Capitool...
Maar het was echt Antifa daar hoor, bij het Capitool...
-
Welke oorlog is Obama gestart?Tom schreef: 08 jan 2021, 16:55 Het lijkt me niet nodig om op de man te spelen.
==
Trump doet niks om leuk gevonden te worden, het is z'n kracht en zwakte. Hij kan een hork zijn en daarmee mensen op hun plek zetten (zie de NAVO; geen doekjes eromheen winden maar zeggen waarop het staat), terwijl dat op een diplomatieke manier veel langer zou duren. Keerzijde van lomp en direct zijn is dat je ook door veel mensen/media wordt gehaat en het sneller voor verdeeldheid zorgt. Dat is zeker iets wat hem te verwijten valt, al werken media er ook aan mee. Nog voor hij in het Witte Huis zat riep men al van schande en sprak over WW3.
Een Obama is heel anders. Veel lachen en ideaal gezinnetje. Ik denk dat hij in het echt ook zo is, maar alles gaat ook volgens het boekje van de mediatraining. Want oorlog voeren kon ie ook goed. Maar dat vergeten mensen na een leuk tv momentje. Rutte is denk ik bij hem op cursus geweest, want die lacht ook alles weg. Dat maakt veel uitspraken ook nep waarbij alles door spindoctors wordt bedacht. En ik denk een Poetin of een Kim Jong Un dat ook denken, die voelen dat ook en willen juist met iemand om tafel die zeggen waar het op staat.
In Europa zijn we gewend alles maar diplomatiek op te lossen. Voor heel veel issues prima, maar soms heb je moeilijke problemen en dan is het wel lekker als iemand even een knoop doorhakt. Ook al geeft dat irritatie bij een groep. Hier hebben we politieke issues die al 10 jaar dooretteren omdat het een gevoelig onderwerp is en niemand z'n vingers eraan durft te branden.
En ik denk dat het diplomatieke regelen hier soms te naïef is, is in de geschiedenis vaak genoeg gebleken. Al die papieren bondgenoten zijn leuk tot het een keer mis gaat, dan zijn je afspraken niks meer waard en is het ieder voor zich. Kijk alleen even naar MH17... uit welke hoek het komt is al lang bekend, de enige reden dat dit proces zo op de lange baan wordt geschoven is om de vrede maar te bewaren want men wil die confrontatie helemaal niet aan gaan, koest houden is de betere optie. Onze bondgenoten hebben dat al lang ingefluisterd. Wijk je daarvan af dan haken je bondgenoten ook gelijk af. Het zijn vooral papieren zekerheden.
- Mrton
smiley schreef: 08 jan 2021, 11:11 Hij verdiend ook wel wat krediet in naar mijn mening.
Hij was wel degene die in Home Alone 2 Kevin de weg naar de Lobby van het hotel wees, in een tijd dat die jongen het niet makkelijk had.

- Niels
- Auto: Prius+
Natuurlijk heeft Trump best goede dingen gedaan. Hij neemt ook heerlijk a-politieke besluiten en zegt waar het op staat. Dat is gewoon verhelderend imho. Ff een krachtmeting met China bijvoorbeeld, daar is de wereld wel eens aan toe. Punt is dat het gewoon zo’n narcist is dat ie landsbelang gewoonweg niet boven zichzelf kan plaatsen, dat lukt die man gewoon niet. Alleen vanuit dat perspectief is het gewoon geen goede president, niet geweest en gaat het ook niet worden.
Tevens is dat ook een probleem binnen onze eigen regering, teveel bezig met volgende carrière stappen...
Tevens is dat ook een probleem binnen onze eigen regering, teveel bezig met volgende carrière stappen...
- Luco
Dus eigenlijk moet je iemand hebben tussen schijndood en dood, die hebben geen toekomstambitie meer en kunnen het landsbelang voorop stellen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Nou, die krijgen ze nu daar 

- MarkS
Is dit een open sollicitatie Luco? 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
*grinnik*
Arthur inderdaad:)
Arthur inderdaad:)
- Luco
Zolang ik er nog niet zo oud uitzie als jij, mag jij eerst.
- Luco
zo was die ook bedoelt.
- Enrico
Een persoon krijgt niets voor elkaar in de VS Trump begon met goede mensen om zich heen die een voor een vertrokken of werden ontslagen omdat ze niet deden wat hij wilde. Vanaf dag een was hij zijn eigen grootste vijand en hebben vier jaar ontaard in de gekkigheid wat we nu zien. Grotte bek trekken maar China leverde niets op, spelletjes met Korea leverde niets op. Trump leverde na vier jaar enkel niets..... wat klein goed die gedaan is aan de goede mensen die onder hem dienden voor elkaar hebben gekregen.
-
Lucovitaal: Budweisertje?
- Fernando
Luco is nog vitaal.
Edit: Robinho was me voor...
Edit: Robinho was me voor...

Laatst gewijzigd door Fernando op 08 jan 2021, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Luco
Heb liever een coronatje.
-
Enrico wil wel een dubbele Liquor 43 lees ik wel:)
- JP
Wat maken we ons toch druk om die gekken daar aan de andere kant van de plas. Laten we eerst eens voor onze eigen deur vegen.
- Luco
- Enrico
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Druk maken hebben we het corona topic voor!JP schreef: 08 jan 2021, 21:40 Wat maken we ons toch druk om die gekken daar aan de andere kant van de plas. Laten we eerst eens voor onze eigen deur vegen.
-
Dat heb ik (hier) indirect een paar keer gemeld inderdaad.JP schreef: 08 jan 2021, 21:40 Wat maken we ons toch druk om die gekken daar aan de andere kant van de plas. Laten we eerst eens voor onze eigen deur vegen.