Deze kwam gister voorbij op een youtuber die ik volg, over coins die BTC outperformen.
Geen financieel advies, garantie tot aan de deur, do your own research etc etc.
Haha. Die doge coin bestaat nog steeds.smiley schreef: 08 jan 2021, 13:55 Succesvolle alts moet je met een vergrootglas zoeken ja.
Deze kwam gister voorbij op een youtuber die ik volg, over coins die BTC outperformen.
![]()
Ik zou zeggen stap in. ECC is wel een goede heb ik in het verleden gehoord.Knot schreef: 08 jan 2021, 13:48 Toch zie ik enkele wel verdubbelen, als er 2 verdubbelen en de rest hobbelt een beetje door zit je toch 1000 in de +.
Nou, ik hoor het wel welke we moeten kopen!!!!Knot schreef: 08 jan 2021, 13:48 Toch zie ik enkele wel verdubbelen, als er 2 verdubbelen en de rest hobbelt een beetje door zit je toch 1000 in de +.
heb in 2016-2017 circa 15 verschillende altcoins aangekocht naast btc (circa 150euro per altcoin). Dit met de hoop idd dat 90% faalt en er 1 gaat pieken, helaas niet gebeurdKnot schreef: 08 jan 2021, 13:39 Volgens mij kan je het beste op een aantal kleine gokken als DENT etc, 10x 500 euro ofzo en als een enkele de lucht in schiet is het prima.
Waarom zou ik een Porsche Turbo kopen? Dan ga ik er met al die moeite alsnog op achteruit.Rnd schreef: 08 jan 2021, 15:11 Altcoins links laten liggen. Z4 naar Marc Huisman brengen. Geld in Bitcoin stoppen en eind van het jaar een dikke Porsche Turbo halen (of een speelgoedauto).
Dit is wel een hele goede tactiek! En het zou me niet verbazen als dit alsnog gaat werken ineens.. Dat is het mooie van deze crypto onzin, er is geen touw aan vast te knopen. Er moet maar 1 hele rijke gek als zijn geld in een muntje stoppen voor een pump & dump, en die munt heb jij toevallig ook en je verkoopt op het juiste moment..e30touring1990 schreef: 08 jan 2021, 14:44heb in 2016-2017 circa 15 verschillende altcoins aangekocht naast btc (circa 150euro per altcoin). Dit met de hoop idd dat 90% faalt en er 1 gaat pieken, helaas niet gebeurdKnot schreef: 08 jan 2021, 13:39 Volgens mij kan je het beste op een aantal kleine gokken als DENT etc, 10x 500 euro ofzo en als een enkele de lucht in schiet is het prima.. heb die 'rotzooi' nog steeds staan maar bij elkaar is het niet al te veel meer waard.
Bitcoin.... sterk ondergewaardeerd nog steeds.smiley schreef: 08 jan 2021, 15:44 Niemand nog een ondergewaardeerde munt met potentie in gedachten?
Graag met TA erbij als het kan![]()
Alleen in zijn geval wel 2250 piek naar deBarend schreef: 08 jan 2021, 15:35 Dit is wel een hele goede tactiek! En het zou me niet verbazen als dit alsnog gaat werken ineens.. Dat is het mooie van deze crypto onzin, er is geen touw aan vast te knopen. Er moet maar 1 hele rijke gek als zijn geld in een muntje stoppen voor een pump & dump, en die munt heb jij toevallig ook en je verkoopt op het juiste moment..
Stoploss is een limit order die geactiveerd wordt als BTC onder een bepaald bedrag komt. Dus bijv: BTC is nu 40K, je stoploss staat op 37K. Als BTC dan onder de 37K komt worden je BTC verkocht.Knot schreef: 08 jan 2021, 17:21 Continu kopen/verkopen met limieten erop bedoel je? Ben niet zo thuis hierin, zit er nu zelf een beetje naar te loeren.
Jij kunt ondertussen je oude inleg cashen en dan hou je dezelfde waarde nog over daarna om gratis risico te nemen!
Dat Witje voorbeeld was ongeveer mijn punt ja.Knot schreef: 08 jan 2021, 16:53Alleen in zijn geval wel 2250 piek naar deBarend schreef: 08 jan 2021, 15:35 Dit is wel een hele goede tactiek! En het zou me niet verbazen als dit alsnog gaat werken ineens.. Dat is het mooie van deze crypto onzin, er is geen touw aan vast te knopen. Er moet maar 1 hele rijke gek als zijn geld in een muntje stoppen voor een pump & dump, en die munt heb jij toevallig ook en je verkoopt op het juiste moment..![]()
Je moet net die Walter of Witje zijn en mazzel hebben.
BTC had je moeten kopen toen die naar 5000 gezakt was natuurlijk maar wie ging er toen zijn vermogen in stoppen?
Mijn 50k staat prima in de garagebox, dat zakt ook maar is gecalculeerd ipv de angst voor een vrije val van deze muntjes.
aandelen Heineken en wegwezen uit deze draad Rody:))))))Knot schreef: 08 jan 2021, 17:21 Stop/Loss? Ik heb alleen ervaring met Stop/Start in de Z4....Continu kopen/verkopen met limieten erop bedoel je? Ben niet zo thuis hierin, zit er nu zelf een beetje naar te loeren.
Zoals vannacht om 03:00u dus?smiley schreef: 08 jan 2021, 17:33 edit; en wat Joost zegt; rekening houden met de grootste "opzet" dumpjes, die weer vlug herstellen.
Anders wordt je te makkelijk uit het spelletje gedrukt.
Lol, Doge idd..... zegt imho genoeg over de markt. Niets meer dan speculatie. Er stond bij ons nog wat op de account, dat zet ik om in ETH en dan kijk ik over 15 jaar wel weerGijzert schreef: 08 jan 2021, 14:02Haha. Die doge coin bestaat nog steeds.smiley schreef: 08 jan 2021, 13:55 Succesvolle alts moet je met een vergrootglas zoeken ja.
![]()
Een grap coin...
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bokkepoot, Eric Z, EvdP, frankie, jessedehaan, Joost H., Kadett, RS-Ron, Sabberjoch en 27 gasten