Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020
- Hitz
- Auto: KIA
Re: Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020
Die gaat de komende tijd van die rallies organiseren, komen duizenden mensen op af..
- MarkS
... maar gezien en gehoord hebbende wat er afgelopen 4 jaar en recent zich heeft afgespeeld door/met Trump hoop ik het tegendeel ... 

- WJ
Zou me niks verbazen als die dat gaat doen, sowieso is hier en daar een praatje houden een aardige bijbaan voor ex-Presidenten.
Maar vraag me ook af of die wel in de US blijft, als er echt een rechtzaken shitstorm gaat komen kan ik me ook voorstellen dat het hem te heet onder de voeten word.
Maar vraag me ook af of die wel in de US blijft, als er echt een rechtzaken shitstorm gaat komen kan ik me ook voorstellen dat het hem te heet onder de voeten word.
- MarkS
Volgens mij loopt er ook nog wat zakelijk / persoonlijk juridisch en was er laatst ook weer een grote bank die hem heeft gefinancierd die de handen ervan af trok (Deutsche meen ik). Zijn imperium en zakelijk “succes” hing natuurlijk al aan zijde draadjes voordat hij tot president werd gekozen. Sommigen zouden zeggen was een reden voor hem om die richting op te gaan. We zullen het zien. Tot nu toe heeft hij zich behoorlijk staande gehouden tijdens al die
stormen maar er zal nog wel e.e.a. gaan volgen.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Hij verdiend ook wel wat krediet in naar mijn mening.
Hij was wel degene die in Home Alone 2 Kevin de weg naar de Lobby van het hotel wees, in een tijd dat die jongen het niet makkelijk had.
Hij was wel degene die in Home Alone 2 Kevin de weg naar de Lobby van het hotel wees, in een tijd dat die jongen het niet makkelijk had.
- MarkS
Eens. Hij zat zelfs in de fresh prince of bel air. Over blm gesproken.
- Downforce Hans
Ik denk dat er een hoop gezinnen toch blij met hem zijn, al is het alleen maar dat er bergen militairen terug zijn gehaald uit de diverse gebieden en daardoor niet omgekomen zijn.
-
"Everyone is always blaming me for everything"MarkS schreef: 08 jan 2021, 11:13 Eens. Hij zat zelfs in de fresh prince of bel air. Over blm gesproken.

Trump heeft z'n hand hier, met de invasie van het Capitool door aahangers, wel (weer) overspeeld. Hij had er niet toe moeten oproepen. Maar toch zie ik hem liever aan het roer dan een Biden (/Harris).
- MarkS
Aan het roer van een zeil bootje op de grote oceaan ja. 

- Luco
Lol, wel the greatest zeilboot ever dan he
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ik denk dat de algehele oorlogsvoering veranderd is, en een pak minder boots on the grounds nodig heeft.Downforce Hans schreef: 08 jan 2021, 11:29 Ik denk dat er een hoop gezinnen toch blij met hem zijn, al is het alleen maar dat er bergen militairen terug zijn gehaald uit de diverse gebieden en daardoor niet omgekomen zijn.
De juiste puppet aan het hoofd zien te krijgen van je geliefde oliestaatje, en alles wat lastig is met drones wegblazen.
-
Alle politieke shit mogen ze hier van het forum afflikkeren.
Wie weet dat het hier dan ooit weer ouderwets gezellig kan worden. Vroeger (2006 is niet eens zo lang terug) was alles echt beter...

- Niels
- Auto: Prius+
- tuurgtt
- Auto: M140i
DIT X 1000000!!!!
Op de meeste andere fora wordt politiek commentaar niet toegestaan. En je ziet hier precies waarom dat een goed idee is.
- MarkS
Waar trek je de grens, politiek, geloof, sex, Corona ... kan in een ander topic ook aan de orde komen en uit de hand lopen maar ben het op zich wel met je eens vandaar ook mijn opmerking. Zit hier in principe ook echt niet voor de Corona discussies e.d.
- alt
Dan gaan wij hier verder met de Beast, Trumps zijn presidentiale staatsauto..
- Bijlagen
-
- maxresdefault.jpg (210.57 KiB) 675 keer bekeken
- RS-Ron
Denk dat Hans hier wel een punt heeft. Hij heeft op het gebied van oorlogsvoering de lijn drastisch omgebogen. Door zijn opstelling in bijv. het midden oosten zijn daar zelfs landen in gaan zien dat ze moeten samenwerken om iets voor elkaar te krijgen. Ook het feit dat ie de EU beloofde dat hij ze aan de afspraak van 2% voor hun eigen defensie ging houden vond ik persoonlijk een keer hard nodig. Die credits moet je hem gewoon geven. Snap best dat nu de vlag uit gaat in de EU, kunnen we weer teren op de VS en zelf lekker deugen en in Nederland elk jaar een stad ter grootte van Hilversum binnenhalen. Dat Trump verder een paar, op z’n zachtst gezegd, bijzondere eigenschappen heeft is zonder meer waar. Ik moet het alleen nog zien dat zijn opvolger die niet zou hebben, vrees dat onder aan de streep het verschil nihil zal zijn.smiley schreef: 08 jan 2021, 11:42Ik denk dat de algehele oorlogsvoering veranderd is, en een pak minder boots on the grounds nodig heeft.Downforce Hans schreef: 08 jan 2021, 11:29 Ik denk dat er een hoop gezinnen toch blij met hem zijn, al is het alleen maar dat er bergen militairen terug zijn gehaald uit de diverse gebieden en daardoor niet omgekomen zijn.
De juiste puppet aan het hoofd zien te krijgen van je geliefde oliestaatje, en alles wat lastig is met drones wegblazen.
Gr Ron
-
Niks mis met een gezonde discussie. De leeftijd van alles is belangrijk als het maar vier wielen heeft hebben de meesten hier wel gehad.
Wat ik me afvraag is hoe een aantal mensen het voor elkaar krijgt om hier dagenlang online te discussiëren met wildvreemden en zover gaan dat het persoonlijk wordt in de verschillende topics. Dat is het probleem als je daar al over wil spreken.
Ik heb er geen tijd voor als ambtenaar.
Wat ik me afvraag is hoe een aantal mensen het voor elkaar krijgt om hier dagenlang online te discussiëren met wildvreemden en zover gaan dat het persoonlijk wordt in de verschillende topics. Dat is het probleem als je daar al over wil spreken.
- Luco
Ach, zelfs de autodraadjes worden verpest door persoonlijke kutopmerkingen uit het niets.
-
Als er in andere topics op de persoon gespeeld wordt dan is het ook niet meer dan logisch dat dit doorwerkt in autodraadjes.
- Luco
Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens, ik ben het op coronavlak niet met mark en 535d eens, maar dat hou je in die draadjes, (en dan mag er best geprikt worden) als mark of 535d dan weer eens iets post over het onderhoud van zijn wagenpark ga je daar geen kutopmerking of flauwe foto's in plaatsenGijzert schreef: 08 jan 2021, 13:31 Als er in andere topics op de persoon gespeeld wordt dan is het ook niet meer dan logisch dat dit doorwerkt in autodraadjes.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Jij mag niet op m’n feestje komen want je was niet aardig!Luco schreef: 08 jan 2021, 13:36Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens, ik ben het op coronavlak niet met mark en 535d eens, maar dat hou je in die draadjes, (en dan mag er best geprikt worden) als mark of 535d dan weer eens iets post over het onderhoud van zijn wagenpark ga je daar geen kutopmerking of flauwe foto's in plaatsenGijzert schreef: 08 jan 2021, 13:31 Als er in andere topics op de persoon gespeeld wordt dan is het ook niet meer dan logisch dat dit doorwerkt in autodraadjes.
Dat is het niveau waar een aantal zitten. Als je niet hebt toe te voegen zeg dan niets. Als je een andere mening in off-topic hebt prima, maar hou dat dan inderdaad in off-topic.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Huh? Hebben we draadjes over sex? Waar? Zoekfunctie!MarkS schreef: 08 jan 2021, 12:03Waar trek je de grens, politiek, geloof, sex, Corona ... kan in een ander topic ook aan de orde komen en uit de hand lopen maar ben het op zich wel met je eens vandaar ook mijn opmerking. Zit hier in principe ook echt niet voor de Corona discussies e.d.

- Snipe
Als ik me niet vergis is het NSFW-topic het drukst bezocht van allemaal, en daar is nou juist de leeftijd van alles belangrijk zolang het maar een hartslag heeftShakes schreef: 08 jan 2021, 12:55 Niks mis met een gezonde discussie. De leeftijd van alles is belangrijk als het maar vier wielen heeft hebben de meesten hier wel gehad.

-
Don't shoot the messenger. Ik plaats alleen mijn constatering. Niet meer dan logisch voor sommigen moet ik dan zeggen.Luco schreef: 08 jan 2021, 13:36Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens, ik ben het op coronavlak niet met mark en 535d eens, maar dat hou je in die draadjes, (en dan mag er best geprikt worden) als mark of 535d dan weer eens iets post over het onderhoud van zijn wagenpark ga je daar geen kutopmerking of flauwe foto's in plaatsenGijzert schreef: 08 jan 2021, 13:31 Als er in andere topics op de persoon gespeeld wordt dan is het ook niet meer dan logisch dat dit doorwerkt in autodraadjes.