https://bitcoinpizzaindex.net/
Idem hier, geen bitcoin maar ikv risico-spreiding is het op zich niet verkeerd om er ook wat van te hebben. Alles in aandelen zoals sommigen doen vind ik ook wat tricky. Hier ikv risico-spreiding voornemens om wat beleggingspanden te kopen. Mogelijk ook een auto die ik zelf leuk vind maar die hoogstwaarschijnlijk niet te veel afschrijft op lange termijn zoals bv een 996 GT3. Met horloges heb ik niks en mijn geld steken in nieuw automobiel spul ga ik al helemaal niet doen.Martijn_bmw schreef: 03 jan 2021, 09:26 Dit ben ik overigens wel helemaal met je eens alleen zou ik persoonlijk liever “waardeloos” geld in huizen, auto’s, aandelen, horloges en goud stoppen dan Bitcoin.
Maar dat is denk ik meer omdat ik geen it-er ben en bitcoin voor mij niks anders aanvoelt als een rare code en er met mijn hoofd niet bij kan dat dat zoveel waard is ook al is het schaars.
Dit komt mogelijk door het steunpakket van de VS. Iedereen heeft 600 dollar gekregen en er zijn mensen die het het in crypto of aandelen stoppen. Dat er een correctie komt is zeker mogelijk. Het is (te) hard gestegen de laatste tijd.Will F. schreef: 03 jan 2021, 13:24 Wat ik opmerkelijk vind is dat zo'n enorme stijging grotendeels in het weekend plaatsvindt, dan is er geen professionele handel. En die categorie zou nou juist een motor zijn achter de recente bull markt. Het is daarnaast algemeen bekend dat sterke koersvorming van btc in het weekend niet betrouwbaar en houdbaar is. Kortom het zou me niet verbazen als die binnen een week of 2 weer naar 20-23k gaat.
Er wordt hier toch ook 1000 euro uitgedeeld aan zorgpersoneel waar sowieso de helft ook weinig last van had.Will F. schreef: 03 jan 2021, 16:22 Ok wist niet dat die al uitgedeeld waren, toch wel n raar fenomeen. Als je het in crypto stopt, had je het duidelijk niet nodig.
Heb je gelijk in.Will F. schreef: 04 jan 2021, 11:05 ^Klopt maar dat is een schijntje voor o.a de verpleegkundigen die wel een enorme werkdruktoename hadden. Niet een soort algemene 'support' om mensen die niet meer rondkomen te ondersteunen of burgers die die problemen niet hebben een extra prikkel tot consumptie te geven.
De overheid sluit alle middelklein bedrijven, ontneemt het inkomen van miljoenen Amerikanen en 1/3 van alle Dollar zijn afgelopen jaar gedrukt.Will F. schreef: 03 jan 2021, 16:22 Ok wist niet dat die al uitgedeeld waren, toch wel n raar fenomeen. Als je het in crypto stopt, had je het duidelijk niet nodig.
Dus mijn ECC is dan verloren gegaan wat ik via hun aangekocht heb?martll schreef: 03 jan 2021, 17:49 Coinexchange is er al een tijdje niet meer, sinds half oktober 2019.
Mocht je die kant opgaan, is dit een leuk kanaal om scalping/jojotrading te begrijpen.
Ja helaas is je ECC verloren gegaan 1,5 jaar terug.
Daar komt het wel op neer ja.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 3 gasten