Wegens het staken van ons E28 M60 V8 Turbo project (viewtopic.php?f=3&t=34074) waar we helaas echt niet meer aan toekomen mag de M60B40 die we daarvoor hadden gebouwd weg.
Motor is in uitstekende staat, tot de laatste schroef uit elkaar geweest ter controle (heeft waarschijnlijk heel weinig gelopen), alle lagers & pakkingen vervangen en alles gecontroleerd wat er te controleren valt. Voorzien van ARP Coopering koppakkingen icm ARP Headstuds. Heeft daarna nooit gelopen.
In bovenstaand topic is een deel van de bouw van die motor vastgelegd, verder foto's ga ik nog even opduiken in het archief.
Motor staat er nu ongeveer zo bij, ook daar zal ik nog even betere foto's van maken. Alle aanbouwdelen nog niet gemonteerd maar uiteraard wel aanwezig:

Prijs vindt ik lastig maar als ik een beetje rondzoek vind ik ze grofweg tussen de 1000 en 2000 dus in dit geval lijkt €1500.- mij een mooie vraagprijs. Goed bod uiteraard welkom!
Oja: voor de liefhebbers heb ik eventueel ook nog een BorgWarner EFR 9180 in de aanbieding