Ongeacht wat je ermee doet...Knot schreef: 30 dec 2020, 15:32 Die handschoenen..... voor enkel rechtuitrijden, niks driften/overgooien oid...![]()

Ongeacht wat je ermee doet...Knot schreef: 30 dec 2020, 15:32 Die handschoenen..... voor enkel rechtuitrijden, niks driften/overgooien oid...![]()
Klopt maar driftmodus moet toch driftmodus zijn, en de drift toch een tijdje vast moeten kunnen houden.ivo-b schreef: 05 jan 2021, 00:01 Voor in de basis voorwielaangedreven auto is dit op zich wel leuk natuurlijk. Beter dan massa's onderstuur en doorslippende voorwielen toch?
Das wel bijzonder. Materialen zijn in Golf 7.5 GTI mooier en bediening is makkelijker. Echt een verschil.JP schreef: 05 jan 2021, 00:02 Autoblog test de Clubsport.
https://www.autoblog.nl/nieuws/volkswag ... est-857670
Voorheen werd de VIII afgeserveerd, vooral interieur, op bouwkwaliteit en nu niet één negatief woord ?
Ik heb ook een ‘aanbieding” op een Golf8 GTI, import van een paar maand oud. Maar ik doe het niet... Vind hem ook best duur en de afschrijving op de MB A220 blijf ik stevig vindenJP schreef: 31 jan 2021, 21:53 "Slingert ff de configurator aan"
"GTi 245pk begint kaal €50990,-"
"Klikt weer weg"
![]()
Ik heb vanuit drie verschillende dealers begrepen dat de Golf R gewoon in Nederland geleverd gaat worden maar dat de eerste leveringen pas in September of Oktober zullen zijn.sitechris schreef: 31 jan 2021, 21:11 Is uberhaupt al bekend of de Golf R geleverd gaat worden in NL? Hij staat nog niet in de prijslijsten.
Ik heb de auto gekocht bij een dealer in Zuid-Duitsland en er staat reeds 4.000 km op teller. De auto verkeert overigens in nieuwstaat en zit vol opties. Ik wilde perse lederen bekleding omdat ik op de huidige (standaard) sportstoelen het ruitje niet mooi vind. Ook Panoramadak, uitgebreide hifi en eigenlijk alles wat je kan bedenken (tot aan stuurverwarmingJoost schreef: 31 jan 2021, 22:43 Gefeliciteerd ASW. Wanneer wordt hij geleverd?
Mijn Golf 8 Gti komt over twee weken. Voor mij ook de perfecte auto naast de 992.
Ja leuk! Ik wilde perse modelletje 8. De 7,5R was ook top en vast heel veel sneller dan de 8 GTI maar ik wil graag de latest in dit geval.ErikS schreef: 01 feb 2021, 08:02 Vind het wel leuk om een keer te vergelijken als het weer wat beter weer is.
Jij in de 7,5 TCR ik in de 8! Ben héél erg benieuwd.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Darudevampire, Gijzert, MParallel en 6 gasten