En met deze formaten moet je die zelf kunnen produceren

En met deze formaten moet je die zelf kunnen produceren
Deze net ook maar besteld, met m’n zoontje in elkaar zetten.Fernando schreef: 28 dec 2020, 22:01 Heb wel weer de smaak te pakken. Ga die Ferrari 488 gte af corse bestellen, levering 1 januari als het goed is.![]()
Ik zou hem ook met zoonlief in elkaar zetten maar uiteindelijk heb ik 80% gedaan
Ja dat is denk ik de kar die ga bestellen. Iemand links naar 'voordeliger'?Mark 320iS schreef: 03 jan 2021, 17:56 Ik ben nu druk bezig met de Lamborghini Sian. Mijn eerste Lego doos sinds 25 jaar. Wel heel leuk om te doen, prachtig die techniek die erachter zit, ik kan echt genieten van die werkende 8-bak, vierwielaandrijving, de diff-jes, ophanging etc.
Hier ook, mooi cadeau op werk van een klant. In de rustige moment aan het bouwenIk ben nu druk bezig met de Lamborghini Sian
SIKU! Die kraanwagen had ik ook! Jammer dat het niet meer veel te krijgen is. Dat was, op uitzondering van de wielen, in ieder geval Rembrandt.Robin schreef: 04 jan 2021, 10:08 *zit te denken aan die SIKU kraanwagen die ik '40 jaar terug' op Sinterklaas kreeg. Wat een topding was dat!*
Was deze toch, met SIKU erop geprint.
Ja dat van het kleurverschil heb ik ook gezien op internet. Bij mijn model nog niet gemerkt, maar ik heb de groene delen er nog niet opzitten. Ik dacht ook dat het bij de nieuwere versies opgelost zou zijn, maar dat weet ik niet zeker. Het is wel heel leuk om te doen (en érg veel werk).Robin schreef: 04 jan 2021, 10:52 Ik las wel bij de Sian dat Lego verschillende tiniten groen voor de steentjes etc gebruikt waarbij het geheel/einresultaat volgens sommigen(OCD muggenzifters etc?) 'tegenvalt' ?
Nu zie ik Lego als Lego en het is een artist's impression, verre van natuurgetrouw qua looks en dergelijke.
Rembrandt :Natuurgetrouwe schaalmodellen
Van Gogh: Lego:)
*kijkt naar z'n onooglijke RSR*
Picasso:RSR
Viel mij net ook op, 2 tinten maar deze zijn gelukkig nu niet meer zichtbaarverschillende tiniten groen
Proportioneel:
Leuk! Zou zo'n voertuig ook 1:1 (kunnen)bestaan (militaire doeleinden)?????HJ2 schreef: 04 jan 2021, 15:11 Die siku heb ik ook wat uurtjes mee verbracht .
Dit is leuk en leerzaam!
Obstacle course met lego https://www.dumpert.nl/item/8040361_acfd8e81
M'n ouders hadden pas een doos van zolder gehaald voor m'n neefje met oud speelgoed (auto's dusRobin schreef: 04 jan 2021, 10:08 @Richardt. Mooi project. Mooie tech. Eigenlijk liever dan die 488GTE....
Staat er online niet iets over 'fouten' maken mbt die giek?
*zit te denken aan die SIKU kraanwagen die ik '40 jaar terug' op Sinterklaas kreeg. Wat een topding was dat!*
Was deze toch, met SIKU erop geprint.
Gebruikers op dit forum: dave van marion, Downforce Hans, Enrico, MarcH, SAH, Ti-Tourist (Erik), TOM EVO VI, Will F. en 15 gasten