wie maakt gebruik van peer-to-peer?
- frankv
wie maakt gebruik van peer-to-peer?
ik download zelf top gear, fifth gear en best motoring, maar ik merk ook vaak dat mensen niet weten hoe dat moet en genoegen moeten nemen met een youtubeje
dat kan natuurlijk, niet iedereen is even goed met computers, of even geinteresseerd
maar ik ben wel eens benieuwd naar welk % van de forumleden wel of niet overweg kan met peer-to-peer
frank
dat kan natuurlijk, niet iedereen is even goed met computers, of even geinteresseerd
maar ik ben wel eens benieuwd naar welk % van de forumleden wel of niet overweg kan met peer-to-peer
frank
-
[img:470:352]http://207.5.17.151/biobest/images/teelten/Peer%201.JPG[/img]Sander Spoolder schreef:ik weet geeens waar jullie het over hebben
- MartijnGizmo
- MartijnGizmo
- GTRene
thx.........ik pasMartijn Koevoets schreef:Handleiding voor beginners

- Sander S.
hejdhdhd jhdhdgdhgd, hdhdhdjhd,njdhasjhdaohdaooda. jsdbdaohdoahiodjhaidia, idahihdasiohfioahifasdhfasdiohfaiohfaiofaioioa, lADAJSDJASDBABKDAMartijn Koevoets schreef:Precies, Eweka-abo, FTD zoeken en 20MBit downloaden. 8) Volledige DVD 45min later in de DVD-speler, hoppa!Tom schreef:nieuwsgroepen.

Best zo joh, lang leve youtube !
- MartijnGizmo
Ja, ik had er ook de schruft aan om m'n pc 3 nachten aan te moeten laten voor een simpele DivX-film via BitTorrent. Dan maar die paar Euro per maand voor een goede news-server. Nu download ik gewoon 4,7GB in ruim een half uur, even branden, hoesje printen en klaar. 8)Joop schreef:Moet me er nog eens verder in verdiepen. Dat downloaden via Emule duurt me veel te lang.
- Desmond Prins
- Jochem Vaartjes
Nieuwsgroepen met de server van xs4all zonder datalimiet altijd strak met 410kb/s (max van abbo) dit incombindatie met newsleecher en FTD 3.8 natuurlijk.
Torrents vind ik vooral handig om specifieke applicaties te zoeken. Er zijn altijd nog wel seeders te vinden die je uit de brand kunnen helpen.
bitsoup is een bekende en ik hoor dat supernova ook weer in de running is door de jongens van Pirate Bay.
Torrents vind ik vooral handig om specifieke applicaties te zoeken. Er zijn altijd nog wel seeders te vinden die je uit de brand kunnen helpen.
bitsoup is een bekende en ik hoor dat supernova ook weer in de running is door de jongens van Pirate Bay.