Dat ze die maar in de Yaris GR stoppen...

Welke banden precies ?!Artosevo schreef: 23 dec 2020, 11:46 Precies, gewoon jaarrond op winterbanden zetten, doe ik ook met de Evo, heerlijk![]()
Interessant filmpje!
Net pas bekeken en ben het wel eens met de uitleg.
Volgens mij Toyo Snowprox S953 vroeger en nu de S954, de XL versie, prima voorspelbare banden.Artosevo schreef: ↑wo dec 23, 2020 11:46
Precies, gewoon jaarrond op winterbanden zetten, doe ik ook met de Evo, heerlijk
Welke banden precies ?!
De meeste winterbanden vind ik net een stel ballonnen onder de auto dus ik ben altijd heel blij als de "winterbandentijd" voorbij is en de zomerbandjes weer eronder kunnen die dan meteen als de houten wielen van een paardenkoets aanvoelen!
Ja:-)SlowCo schreef: 23 dec 2020, 18:16 Ik dacht dat Koenigsegg de "World's most powerful 3 cylinder engine" engine had:
Dat ze die maar in de Yaris GR stoppen...![]()
Jazeker, die had ik gepost.
Ik heb met Nokian banden onder een Galant 2.0 GLS uit 2000 gereden en misschien dat het de 195/65/R14 banden waren, maar voor mijn gevoel huppelde de auto net niet af en toe omhoog tijdens het rijden!Artosevo schreef: 23 dec 2020, 21:16 Volgens mij Toyo Snowprox S953 vroeger en nu de S954, de XL versie, prima voorspelbare banden.
Ken wie ?Hielke schreef: 25 dec 2020, 22:01 Grootmeester Loeb die Ken Block tot de Albon van de rallysport verklaart.
Tja, als je elke Rally alleen maar op je dak lag, terwijl de ander meervoudig WRC kampioen is geweest dan is dat helemaal niet zo raar!Hielke schreef: 25 dec 2020, 22:01 Grootmeester Loeb die Ken Block tot de Albon van de rallysport verklaart.
Let maar eens goed op die Gymkhana filmpjes, volledig geknipt en geplakte verzameling moneyshots, terwijl Loëb zo een parcours gewoon nagenoeg in 1x afwerkt (let op de skidsmarks)Nevolution6RSII schreef: 26 dec 2020, 16:29Tja, als je elke Rally alleen maar op je dak lag, terwijl de ander meervoudig WRC kampioen is geweest dan is dat helemaal niet zo raar!Hielke schreef: 25 dec 2020, 22:01 Grootmeester Loeb die Ken Block tot de Albon van de rallysport verklaart.![]()
Yep, het is fout gegaan met Kelly als navigator. Best vreemd, dat kind kwam altijd zo intelligent over...........
Mja, ik denk dat je zo'n parcour ook een beetje moet finetunen qua plaatsing van het een en ander dus dat maakt mij allemaal niet zoveel uit, echter vind ik "Ome Ken" ook wel erg overrated, zoals de meesten hierErik schreef: 26 dec 2020, 17:19 Let maar eens goed op die Gymkhana filmpjes, volledig geknipt en geplakte verzameling moneyshots, terwijl Loëb zo een parcours gewoon nagenoeg in 1x afwerkt (let op de skidsmarks)
Dat is op zich wel gek want hij rijdt de meesten van hier, totaal en echt helemaal compleet het snot voor de ogen.Nevolution6RSII schreef: 27 dec 2020, 16:45 Mja, ik denk dat je zo'n parcour ook een beetje moet finetunen qua plaatsing van het een en ander dus dat maakt mij allemaal niet zoveel uit, echter vind ik "Ome Ken" ook wel erg overrated, zoals de meesten hier![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten