Toen ik de titel van je topic las dacht ik heel even dat je een echt scheurijzertje had gekocht, nl. de Yaris GRrrrrrr.

Volgens de KIS lijst is het af fabriek, zal wellicht een bijtellings dingetje zijn geweest maar het is zo kort een zakelijke auto geweest dat het volgens mij een demo was. Of verkeerd geleverd en toen als demo ingezetMartijn_bmw schreef: 17 dec 2020, 07:21 Het wel leer/geen stoel verwarming komt in die tijd wel vaker voor volgens mij, bijna altijd met achteraf leer ivm accessoires niet mee telden in de bijtelling. En als je dan affabriek stof besteld heb je niet de stoelverwarming standaard en vergat met dat vaak te bestellen. (Of paste niet meer in lease budget)
Sja schering en inslag tegenwoordig, deze was pas bij 260dkm aan de beurt dus die heeft het nog aardig volgehouden. De Audi A5 2.0TFSI van een kennis was bij die stand al aan de 2e toe. Bij de helft een complete revisie gehad ook nog, de Audi dan hèKnot schreef: 17 dec 2020, 14:06 Blijft wel slecht van BMW in het algemeen, het kettingen verhaal trouwens.
Zo ist Ron, voor dagelijks gebruik echt heel erg prima om comfortabel genoeg te cruisen en lekker bochtjes te pakken wanneer die opdoemenRS-Ron schreef: 17 dec 2020, 15:30 Netjes Niels, het hoeft allemaal niet bloedhard te gaan, als je maar lekker kan sturen.
Gr Ron
Nja. Mijn/zijn Superb had ook af fabriek leer zonder verwarming.Martijn_bmw schreef: 17 dec 2020, 20:48 Oh dan is het idd wel extra bijzonder leder zonder verwarming af fabriek.
Wellicht idd bestel foutje dan![]()
Kan ook met pakketten te maken hebben natuurlijk.Martijn_bmw schreef: 18 dec 2020, 09:50 Ik geloof ook niet dat stoelverwarming bewust als sluitpost wordt geschrapt.
Koe over je stoelen laten trekken kost 2K maar de laatste 200EUR voor de verwarming erin zou er dan niet meer vanaf kunnen...?
Denk echt dat het eerder vergeten wordt, of de eerste eigenaar het niet fijn/onnodig vind. (Zelf gebruik ik het bijv ook nooit terwijl mijn vriendin altijd direct dat ding op standje koken zet als ze instapt)
Vlot na aanschaf ff wat regulier onderhoud geeft (mij) altijd een 'geruststellender' gevoel. Veel plezier met je nieuwe aanwinstNiels schreef: 25 dec 2020, 05:18 Aangezien het onderhoud 20dkm geleden was uitgevoerd is de einser weer van verse sapjes voorzien voor zowel motor als bak. De bak vond ik wat hakerig af en toe, iets dat Hielke ook signaleerde bij zijn 118D. Dus ook bij deze ff nieuwe Castrol in de bak en het is de 20,- waard imho, de versnellingen laten zich duidelijk met meer gevoel inleggen nu.
Natuurlijk even een rondje auto gedaan toen ie op de brug stond en het zag er allemaal erg netjes uit gelukkig. De auto is qua onderhoud behoorlijk bij, dat heb ik ook wel eens anders moeten concluderen na aankoop![]()
Gebruikers op dit forum: Godspeed, Hsp, Peter-Paul, yorick en 23 gasten