Dusssss ...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Sander S.

Dusssss ...

Bericht door Sander S. » 12 sep 2007, 15:23

Fikse boete voor luid mobieltje
Uitgegeven: 12 september 2007 11:10

BRUSSSEL - Een 18-jarige student uit het Belgische Mechelen heeft een boete van 250 euro gekregen omdat zijn mobieltje te hard over ging. Dat schrijft de krant Het Laatste Nieuws woensdag.

De jongen dacht dat hij beet werd genomen door een programma met een verborgen camera, maar de agenten waren bloedserieus. Ze baseerden zich op een nieuw politieregelement waarin staat: 'In Mechelen is elk gerucht of rumoer verboden bij dag en nacht wanneer het zonder noodzaak wordt veroorzaakt'.

Het proces verbaal meldt ook dat 'het toestel is voorzien van een luidspreker voor het afspelen van muziek.' "Gewoon de minispeaker die je tegen je oor houdt als je in gesprek bent," reageert de student verbaasd in de krant.

Of de jongen de boete ook echt moet betalen, hangt af van de beslissing van de boete-ambtenaar.

Dusssss :roll:

HSR

Bericht door HSR » 12 sep 2007, 18:13

Schijnbaar was die gozer dus ook gewoon fucking irritant. In dat geval, terecht.

www.fuckingirritant.nl

Ik word doodziek van dat tuig dat via de telefoonluidspreker muziek luistert. Kutgeluid en dito muziek waar ik niet mee geconfronteerd wil worden.

Bort

Bericht door Bort » 12 sep 2007, 20:00

Zag er wel een gewone jongeman uit, maar 't is inderdaad pokke-irritant :)

Joy

Bericht door Joy » 12 sep 2007, 20:54

Precies. Het is al lawaaiig zat om je heen. En dan komen die stoere pubers op de fiets of lopend met hun mobiel op max volume langs met 'jojo je bent m'n bitch en ik neuk je moeder'-troep langs. Bekeuren die handel.

Paul

Bericht door Paul » 12 sep 2007, 23:00

Ach flikker toch op... waar gaat het heen.... nog even en je kunt weer met je rechterhand omhoog in de houding gaan staan.... wat een bullshit man

Jurriaan

Bericht door Jurriaan » 12 sep 2007, 23:05

Joy Jolliffe schreef:Precies. Het is al lawaaiig zat om je heen. En dan komen die stoere pubers op de fiets of lopend met hun mobiel op max volume langs met 'jojo je bent m'n bitch en ik neuk je moeder'-troep langs. Bekeuren die handel.
Word er vaak ook niet vrolijk van als je luidkeels van andermans (gebrek aan) muzieksmaak kan genieten. En als je er wat van zegt staan ze je zo minachtend aan te kijken, want ze hebben wel door dat ze het verbaal niet halen dan.

Maar ja, de meerderheid kijkt bij zoiets vaak maar schaapachtig geïrriteerd om zich heen zonder er wat van te zeggen, daar verandert ook niets mee natuurlijk....

Plaats reactie