WTF350 Z schreef: 22 dec 2020, 13:16 Zo zie je maar dat smoelmaskers totaal zinloos zijn, besmettingen zijn nog net zo hoog als voordat je een smoelmasker moest dragen. Ofwel we worden voor de gek gehouden.

WTF350 Z schreef: 22 dec 2020, 13:16 Zo zie je maar dat smoelmaskers totaal zinloos zijn, besmettingen zijn nog net zo hoog als voordat je een smoelmasker moest dragen. Ofwel we worden voor de gek gehouden.
Kunnen eindelijk alle kerken, Moskeeën en synagogen dicht en kunnen we priesters, imams en rabbijnen opsluiten. Hehe... Lang op gewacht!flieger schreef: 22 dec 2020, 10:43Helemaal de weg kwijt. Interessant en verontrustend ook. Vrijheid van meningsuiting wordt op deze manier misbruikt. Gevaarlijke desinformatie zou strafbaar gesteld moeten worden.Booooh schreef: 21 dec 2020, 18:23Interessantthanks for sharing, die Elke de Klerk is helemaal koekoek volgens mij ...
Zolang het commercieel verdien model afhangt van de informatie die wordt verspreid, lijkt me de kans aannemelijk dat dat niet gaat gebeuren.flieger schreef: 22 dec 2020, 10:43 Helemaal de weg kwijt. Interessant en verontrustend ook. Vrijheid van meningsuiting wordt op deze manier misbruikt. Gevaarlijke desinformatie zou strafbaar gesteld moeten worden.
Alles beter dan beslagen jampotten.
Helaas niet voor iedereen...
Hoe dan... het kost vooral verschrikkelijk veel geld
Waar zie je dat? De namen van Corona doden?PeterB schreef: 23 dec 2020, 20:53 Mijn moeder ( 92...) overleed begin april.
Gewoon een natuurlijke dood.
Maar staat wel geregistreerd als overleden aan corona.
Chardonnay kan ik nog begrijpen maar bier dronk ze nooit...
Gecondoleerd Peter. Respectabele leeftijd al doet afscheid nemen altijd pijn..PeterB schreef: 23 dec 2020, 20:53 Mijn moeder ( 92...) overleed begin april.
Gewoon een natuurlijke dood.
Maar staat wel geregistreerd als overleden aan corona.
Chardonnay kan ik nog begrijpen maar bier dronk ze nooit...
Voor wie dan? niet voor de burgers en ook niet voor de overheid.
Kun je me de bron daarvan leveren?
Deze zal inderdaad geld verdienen eraan. Maar veel meer partijen zullen het verder niet zijn.
Weet je nog...... Lekker arrogant weer.Luco schreef: 24 dec 2020, 08:28 Ziekenhuizen krijgen toch per handeling betaald, en ziekenhuizen zijn commercieel, want als ze niks verdienen worden ze gesloten, weet je nog?