Rico's ervaringen met de politie zijn minder te noemen, maar vandaag had ik zowaar een komische ontmoeting met 2 agenten. Zou eigenlijk vandaag de mapping regelen, maar Sander bleek onverwachts een andere afspraak tussen door te hebben hoorde ik toen ik onderweg was. Onderweg had ik nog wat problemen met mijn Nav4all, dus dat heb ik daarna thuis weer even gefixed. Toen even een proefrondje gereden om te kijken of alles goed werkte.
Bij terugkomst in de stad stopte ik voor een zebrapad. Daarna even vlot opgetrokken tot ongeveer 60 km/u, net iets te hard dus. Toen zag opeens ik in mijn spiegel een politiebus achter mij rijden. Gewoon doorgereden en nog een keer moeten stoppen voor een zebrapad. Doe ik normaal gesproken ook wel dus dat is niets bijzonders.
Daarna afslag genomen naar mijn parkeergarage onder mijn huis en het busje bleef achter mij aanrijden. Daarop ben ik gestopt op een parkeerplaats langs de weg en even naar het busje gelopen.
Agent zei meteen al dat er niets aan de hand was, maar dat ze alleen maar benieuwd waren wat voor motor er nu in mijn auto lag

Ik een beetje uitgelegd en ze waren vol bewondering over mijn auto. Echt grappig

Nog wel een kleine opmerking over het optrekken, maar ze zeiden dat dat verder geen probleem was. Eén van de agenten vroeg zich zelfs af of er normaal gesproken altijd een turbo op een roadster zat, dus kennelijk hadden ze dat gehoord. Ene agent zei ook toen de andere een lichte preek begon dat dat niet nodig was
Nou goed, zo zie je maar dat het ook wel eens goed kan gaan.