Want eens 57K bizar, maar de opmerking "zat ander leuks" ben ik wel benieuwd naar dan.
Volgens mij koop je in de categorie leuke snelle praktische auto in C/D segment helemaal niks meer voor +/- 60K

Met die 2 heb ik niks, ook al rijden ze 10x beter. Zal m’n leeftijd wel zijn, ben eigenlijk zo’n GTI al ontgroeid, ben al suf wss.eBoonstra schreef: 22 dec 2020, 14:47 Ik niet. Suf ding, en niet eens mooi. Als ik dan toch veel geld aan een C-segmenter uit zou geven, dan werd het eerder een MegRS of CivTypeR.
Idd, al die poespas is nergens goed voor. Gewoon een R-Line 1.5eTSI DSG is prima, ben je voor 40k klaar met een paar opties.eBoonstra schreef: 22 dec 2020, 14:47 Ik niet. Suf ding, en niet eens mooi. Als ik dan toch veel geld aan een C-segmenter uit zou geven, dan werd het eerder een MegRS of CivTypeR.
Nouja, die mening deel ik nou ook weer niet helemaal.. haha. Maar in het geval van een Golf is een TSI prima zat. Een Golf is namelijk prima A naar B vervoer maar niet meer dan dat. Zeker geen uitgesproken rijdersauto. En dan zijn er nog betere keuze’s; een Mzd3 of Focus.Knot schreef: 23 dec 2020, 14:35Idd, al die poespas is nergens goed voor. Gewoon een R-Line 1.5eTSI DSG is prima, ben je voor 40k klaar met een paar opties.eBoonstra schreef: 22 dec 2020, 14:47 Ik niet. Suf ding, en niet eens mooi. Als ik dan toch veel geld aan een C-segmenter uit zou geven, dan werd het eerder een MegRS of CivTypeR.
Is dat een vast gegeven? Zal me niets verbazen dat het regelmatig verschilt.Robin schreef: 24 dec 2020, 08:22 Vraagje. Golf 8 GTI en Clubsport in D.
Op wat voor merk type band worden die geleverd. Conti?
Golf is ruimer bedoel je?JP schreef: 23 dec 2020, 20:14 Een Focus is iets ruimer achterin, duidelijk iets meer beenruimte voor de achterpassagiers. Dat komt ook dat deze (vergeleken met mijn VII) iets langer is, ik schat 25cm. Daarbij zijn de TSi's toch zeker zuiniger dan de motoren van Ford. Qua rijden kan ik niet zeggen dat de een beter is dan de ander.
Gebruikers op dit forum: GRzep en 60 gasten