Mijn naam is Scott, woonachtig in het midden van het land en op zoek naar m'n eerste leuke speeltje. Eerder al een topic op DF aangemaakt, waarbij ik navraag deed naar interessante handelaren voor leuke auto's. Vanaf dat moment dit forum eigenlijk blijven volgen (onder de indruk geraakt van de Cuore!) en nu de knoop doorgehakt om op korte termijn iets leuks te gaan kopen.
Eerder gekeken naar onder meer een Quattroporte, een Audi R8 (eerste type) en een GranTurismo. Uiteindelijk besloten om toch voor een iets modernere auto te gaan en daarbij is mijn keuze op de BMW M4 gevallen. Prachtig lijnenspel, geleverd in opvallende kleuren (hou ik van) en ook nog enigszins praktisch. Ik ga de auto met name voor funritjes in de weekenden gebruiken, waarbij ik ook wel eens met bijvoorbeeld 3 á 4 man op pad wil gaan.
Ik vermoed dat hier vast wel mensen zitten die zelf zo'n bolide hebben gehad, dus hebben jullie nog aankooptips voor mij? Bepaalde zaken waar op te letten, wellicht een bepaald bouwjaar vermijden? Etc. etc.
Alvast bedankt voor de reacties.. Enne ik volg dit forum met veel plezier.
Cheers