Dat hebben ze toch gedaan in F2 in 2018? Toen werd De Vries 4e in het kampioenschap in de auto waar Leclerc het jaar ervoor nog dominant kampioen mee werd en Albon 3e...(achter Russel en Norris die beiden in hun debutjaar zaten). Albon en De Vries strijden al tegen elkaar sinds de kart tijd en op basis daarvan kun je best een vergelijk maken... De Vries was eigenlijk vaak net iets beter dan Albon, behalve in 2016 (GP3 in hetzelfde team als Leclerc en Albon en toen was hij duidelijk de minste) en 2018 in F2 en ik denk dat dát jaar de reputatie van De Vries heel veel schade heeft gedaan. Al heeft hij (eerlijk is eerlijk) in de opstart klasses in de autosport nooit écht gedomineerd. Eerste jaar Formule Renault 2.0 was maar lala en het 3e jaar werd hij pas kampioen en dat ging zo door in de WSR3.5 waar hij eraf gereden werd door oa. ene Gasly...(edit: dit was Vaxiviere, een andere FransoosOpa schreef: 16 dec 2020, 15:06 Mwah, ik ben bang dat de Vries het niet veel beter zou doen dan Albon, maar je zou ze eigenlijk onder dezelfde omstandigheden wat tests af moeten kunnen laten leggen, maar dat testen is nu juist het probleem tegenwoordig.
F1 Seizoen 2021 MAX VERSTAPPEN WDC 2021
- Mark 320iS
Re: F1 Seizoen 2021 Data in openingspost.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Nee, maar elkaar even aanspreken moet kunnen toch? Of vind je dat heel erg vervelend, dat iemand zegt dat die jouw posts gewoon irritant vindt, zeker als het in dit topic heel ergens anders over gaat.
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ik weet dat ze in de opstapklasses regelmatig tegen elkaar hebben gereden, maar iedereen brult dat die Red Bull F1 zo moeilijk te besturen is en dat alleen Max om kan gaan met dat ding.Mark 320iS schreef: 16 dec 2020, 16:13Dat hebben ze toch gedaan in F2 in 2018? Toen werd De Vries 4e in het kampioenschap in de auto waar Leclerc het jaar ervoor nog dominant kampioen mee werd en Albon 3e...(achter Russel en Norris die beiden in hun debutjaar zaten). Albon en De Vries strijden al tegen elkaar sinds de kart tijd en op basis daarvan kun je best een vergelijk maken... De Vries was eigenlijk vaak net iets beter dan Albon, behalve in 2016 (GP3 in hetzelfde team als Leclerc en Albon en toen was hij duidelijk de minste) en 2018 in F2 en ik denk dat dát jaar de reputatie van De Vries heel veel schade heeft gedaan. Al heeft hij (eerlijk is eerlijk) in de opstart klasses in de autosport nooit écht gedomineerd. Eerste jaar Formule Renault 2.0 was maar lala en het 3e jaar werd hij pas kampioen en dat ging zo door in de WSR3.5 waar hij eraf gereden werd door oa. ene Gasly...(edit: dit was Vaxiviere, een andere FransoosOpa schreef: 16 dec 2020, 15:06 Mwah, ik ben bang dat de Vries het niet veel beter zou doen dan Albon, maar je zou ze eigenlijk onder dezelfde omstandigheden wat tests af moeten kunnen laten leggen, maar dat testen is nu juist het probleem tegenwoordig.) en later dan weer in de F2. Het is imo zéker een jongen die het goed zou kunnen doen in F1, maar dan wel op het niveau van de Giovinazzi's, Magnussens en Albons van deze wereld.
Daarom zou ik ze graag tegen elkaar zien rijden/testen in een huidige Red Bull, want dan kun je ook zien wie daar het best mee om zou kunnen gaan.
- Luco
Nee hoor van jouw kan ik dat hebben
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
- Hielke
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ik las het ook al hier: https://racingnews365.nl/perez-wordt-ni ... j-red-bull
Zal er denk toch een kern van waarheid in zitten?
Zal er denk toch een kern van waarheid in zitten?
-
Frank_Sch
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Perez zou vandaag aangekondigd worden, dus vandaag weten we waarschijnlijk of er een kern van waarheid in zit. Ik hoop iig van wel.
https://nl.motorsport.com/f1/news/sergi ... =widget-22
https://nl.motorsport.com/f1/news/sergi ... =widget-22
-
Zed240
Met inmiddels zoveel geruchten zal het wel waar zijn.
Ik vraag mij echter nog steeds af of Perez wel gaat brengen wat er van hem wordt verwacht. Ik heb hem nooit erg bijzonder gevonden. Natuurlijk, een pannenkoek is het niet, maar dat is Albon in mijn optiek evenmin. Naast Verstappen lijk je dat echter wel snel. Dit jaar is Perez natuurlijk erg lekker bezig geweest, maar voor welk deel is dat te danken aan de auto? Ik verwacht volgend jaar ongeveer hetzelfde verhaal als dit jaar met Albon, al hoop ik dat ik er naast zit. Het wordt tijd dat RB eens een sterke tweede rijder krijgt.
Ik vraag mij echter nog steeds af of Perez wel gaat brengen wat er van hem wordt verwacht. Ik heb hem nooit erg bijzonder gevonden. Natuurlijk, een pannenkoek is het niet, maar dat is Albon in mijn optiek evenmin. Naast Verstappen lijk je dat echter wel snel. Dit jaar is Perez natuurlijk erg lekker bezig geweest, maar voor welk deel is dat te danken aan de auto? Ik verwacht volgend jaar ongeveer hetzelfde verhaal als dit jaar met Albon, al hoop ik dat ik er naast zit. Het wordt tijd dat RB eens een sterke tweede rijder krijgt.
-
Tom
Mee eens. Zeker als je je bedenkt dat hij nu in de '19 MB zit zou je verwachten dat ze het RBR al lastig zouden maken. Ik denk dat Perez wel meer een race spirit heeft dan Albon, en wat meer zelfverzekerd. Maar of het echt een rijder voor het tweede team van het veld is betwijfel ik.
- Knot
Ach, een jaartje proberen is niet verkeerd lijkt me, dit brengt nu ook niks.
- WJ
Nu officieel;
https://twitter.com/redbullracing/statu ... 4615642112
Perez voor RB in 2021.
https://www.redbull.com/int-en/redbullr ... acing-2021
https://twitter.com/redbullracing/statu ... 4615642112
Perez voor RB in 2021.
https://www.redbull.com/int-en/redbullr ... acing-2021
- Luco
Jammer, had liever de hulk gezien.
Maar beter dan die rijstvreter.
Maar beter dan die rijstvreter.
- daNpy
- Luco
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
- Luco
Eerst maar eens kijken of checo wel met de RB overweg kan, het is geen mercedes he.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Perez drinkt vanavond een glaasje Pisang Albon met Max:)
-
vester86
Luco schreef: 18 dec 2020, 15:50 Eerst maar eens kijken of checo wel met de RB overweg kan, het is geen mercedes he.
precies! kan een interessant jaar worden. perez is geen pannekoek en mét ervaring. soms een heethoofd maar dat is Leclerc ook (en das ook geen pannekoek).
de Mclaren met een Mercedes motor en de Ferrari's die een stap voorwaart maken ?? kan het nog een heel interessant jaar worden achter de top2
- JP
Hopelijk rijdt die Mexicaan eens Max naar huis. Zijn wij Hollanders ook meteen stil.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ja! Altijd weer die Hollanders!
-
Frank_Sch
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Albon heeft in 1.5 jaar tijd niet laten zien dat hij geschikt is voor een topteam. Dus terecht dat hij vervangen wordt. Ik had liever Russell of Ricciardo gezien, maar dat is blijkbaar niet mogelijk. Dan vind ik Perez daarna de beste keuze. We zullen volgend jaar zien.
-
ErikS
Perez sneller dan Ocon, Ocon marginaal langzamer dan Ricciardo..... Dat icm de ervaring schat ik hem in ieder geval nét achter Max.Zed240 schreef: 18 dec 2020, 14:26 Met inmiddels zoveel geruchten zal het wel waar zijn.
-
Zed240
Moeilijk te vergelijken, maar bijv. in 2018 was Perez niet veel sneller. Ocon heeft Perez 16-5 verslagen in de quali's en eindigde met 4 uitvalbeurten meer op 12 punten achter Perez, was Ocon niet gediskwalificeerd in USA dan was het verschil nog kleiner geweest. In Ocon's eerste jaar was het verschil wel een stuk groter. Ricciardo was n.m.i. dit jaar ook wel dominant over Ocon, dat zou ik niet marginaal willen noemen.
- daNpy
Perez is volgens jou sneller dan Ocon en Ocon maar marginaal langzamer dan Ricciardo. Haha, wat een grap.ErikS schreef: 18 dec 2020, 20:42 Perez sneller dan Ocon, Ocon marginaal langzamer dan Ricciardo..... Dat icm de ervaring schat ik hem in ieder geval nét achter Max.
Sluit me bij Zed aan