Joël D. schreef: 09 jan 2021, 16:41
Waarom geen Business Solution Limited? Ik zou voor het blauw gaan. En dan liever met zilveren velgen.
Omdat we onderdeel zijn van Daimler is los samenstellen voor mij goedkoper, bijtelling wat meer maar eigen bijdrage door hoge inkoop korting zoveel lager dan de business uitvoering dat het in totaal netto zo goedkoper is.
Arthur schreef: 09 jan 2021, 16:52
Die donkere ramen en zwarte velgen komen met het Nightpakket. Dan moet je die al schrappen als je andere wielen wilt. Maar dan vervallen de andere zwarte accenten ook weer en krijg je chroom voor terug. Het is maar wat je wilt. En ik heb wél wit Martijn, bedankt!
Digitaalwit vond ik, achteraf irl, ook erg mooi.
Haha graag gedaan Arthur

en idd nightpakket wil ik omdat ik geen Chrome rand langs de ramen wil en dan heb je automatisch ook donkere wielen en zwarte ramen.
ErikS schreef: 09 jan 2021, 16:54
Jammer dat ze niet een nét wat meer sprekende kleur blauw hebben bij Mercedes. (maar blauw +1)
Mooi ding Martijn, luxe hoor, zo een dikke lease bak moeten uitzoeken!
Hier jeukt het ook weer n beetje, maar als ik dan in die foute bak van me stap ben ik weer snel genezen.
Dat “moeten” is idd first world problems uiteraard
MatthijsL schreef: 09 jan 2021, 17:01
Blauw lijkt mij het mooist, weet niet of de velgen er helemaal bij passen. Lijkt me wel een fijne daily, al kan ik me voorstellen dat het als een stap terug voelt na een 435. Komt er nu nog een DF auto of zijn er andere plannen?
Wellicht idd Z3 vervangen door een dikkere roadster weet nog niet precies wat maar het rond kijken en zoeken is al leuk
Emilio schreef: 09 jan 2021, 17:52
Vaak is het alternatief geen bijtelling én uitkering van je leasebedrag (bruto dan). Maar dan is het gat groot genoeg om zelf iets te rijden.
Dit doet denk ik 1100 in de lease en 550 in de bijtelling. Houd je met wat woonwerk erbij 600-700 van die €1100 over + nog je bijtelling van €550.
Reed ik toch liever in die 435 ..
Dat wás idd de regeling, vanaf heden niet meer. Keuze budget uitkeren is er niet meer, keuze bijtellen wel/niet uiteraard wel maar voor die 500 bijtelling kan ik de 435i niet rijden en daarbij geen zin in 4 auto’s op de stoep (ook nog een ‘19 A3 SB S-line van mijn vriendin)
Verder redelijk unaniem blauw zo te lezen

was ook mijn eerste keuze.
Hieronder nog even op de 18inch wielen die bij het nightpakket horen, ondanks maatje kleiner passen ze misschien qua design wel beter dan die veel spaak zwarte 19”