tomgtr schreef: 16 dec 2020, 13:17 Je staat niet voor de klas he, kan je het ook zo vertellen dat de wat ouderen onder ons begrijpen wat je zegt?![]()

tomgtr schreef: 16 dec 2020, 13:17 Je staat niet voor de klas he, kan je het ook zo vertellen dat de wat ouderen onder ons begrijpen wat je zegt?![]()
Ik begrijp wat je tikt, alleen gaat Covid19 nooit meer ophouden, iedereen die denkt dat als we nu ons aan de regels houden, komt bedrogen uit, om maar 1 simpele reden....GELD....ik hoop dat we kunnen zeggen over een paar jaar, Jacco je had ongelijkBram schreef: 16 dec 2020, 13:02Dit dus. Zolang de overheid onduidelijk is (wat is een harde lockdown?), onlogische besluiten neemt (Schiphol open, dringende adviezen in plaats van een tijdelijk verbod) en er mensen zijn die de regels interpreteren zoals ze het beste uitkomt zitten we voorlopig nog lekker met de ellende. En dat gaat alleen maar meer kosten, zowel sociaal, medisch, als financieel.535d schreef: 16 dec 2020, 11:39Jep, en daar gaat het dus faliekant mis.Bram schreef: 16 dec 2020, 11:13 Gelukkig hebben we 17 miljoen virologen die het allemaal beter weten. Net wat we nodig hebben nu in dit land.
Zo van: ''ik ga gewoon Kerst vieren met een grote groep mensen, ik doe lekker wat ik wil en wat de overheid aan regels oplegt boeit mij niet''.
Mooi man, en dat wordt dan toegejuicht hier op DF.
https://nos.nl/artikel/2360857-epidemio ... e-het.html
Nou, ik ben minder optimistisch. Vele mensen gaan zich niet houden aan de regels.
Simpel toch ...tomgtr schreef: 16 dec 2020, 13:17 Je staat niet voor de klas he, kan je het ook zo vertellen dat de wat ouderen onder ons begrijpen wat je zegt?![]()
Geen probleem kom maarMartijn M schreef: 16 dec 2020, 13:30 Ik heb corona.
Kan ik een van die bejaarde zeikerds uit dit topic (voel je vooral aangesproken) die er zo min over doen ff in t gezicht hoesten, kijken of ze dan nog zo'n bek open trekken![]()
LOL! Die had ik ook gegoogeldBooooh schreef: 16 dec 2020, 13:25Simpel toch ...tomgtr schreef: 16 dec 2020, 13:17 Je staat niet voor de klas he, kan je het ook zo vertellen dat de wat ouderen onder ons begrijpen wat je zegt?![]()
https://rtom.com/![]()
Het is ook maar subjectief. En ik heb het al eerder gemeld, maar ik rijd dus idd buitenaf. Tijdelijk lokaal werkverkeer kan al invloed hebben op mijn verkeersbeeldtomgtr schreef: 16 dec 2020, 13:11
Moet als ik mijn kids wegbreng over 1 van drukste snelwegstukken van Nederland maar waar ik voorheen mijn best moest doen om door de stad en dan dat stuk snelweg dat binnen 30 minuten te doen is het sinds maart nooit langer dan 20 minuten geweest. Ja, het werd steeds drukker, zeker nu donker is in spits en met regen maar nog altijd niet te vergelijken met eerder.
Shakes schreef: 16 dec 2020, 13:48 Rot Toch Op Man.
Ik denk wel algemeen bekend hier. Kreet uit het noorden.
Kijk aan! Leer ik toch nog iets in dit topic.Shakes schreef: 16 dec 2020, 13:48 Rot Toch Op Man.
Ik denk wel algemeen bekend hier. Kreet uit het noorden.
Hebben ze op de IC ook al internet tegenwoordig.Martijn M schreef: 16 dec 2020, 13:30 Ik heb corona.
Kan ik een van die bejaarde zeikerds uit dit topic (voel je vooral aangesproken) die er zo min over doen ff in t gezicht hoesten, kijken of ze dan nog zo'n bek open trekken![]()
Deze bejaarde slaat ff over, hoop dat jij er een beetje “prettig” doorheen rolt, beterschap !Martijn M schreef: 16 dec 2020, 13:30 Ik heb corona.
Beterschap Martijn! Laten we er vanuit gaan dat je er zo heerlijk laconiek doorheen kunt rollen.Martijn M schreef: 16 dec 2020, 13:30 Ik heb corona.
Van wat? De vaccinaties en bijbehorende registratie?
Zet nou die alu hoed eens af.