Nadat ik las dat je volgens de DF norm tenminste 6 netto maand salarissen achter de hand moet hebben als buffer heb ik besloten om per direct afscheid te nemen van de Boxster!

Gekheid.........maar de Porsche is weer weg. Het was absoluut een prachtig exemplaar en het is echt een heerlijke auto maar ik gunde mezelf simpelweg de tijd niet om er van te genieten. Begin maart kreeg ik een PB van een DFer die polste of de Porsche in de verkoop ging aan de hand van mijn laatste post. Aanvankelijk was dat niet het plan maar dan begint er toch een denk proces te lopen. De corona situatie deed daar nog een schepje bovenop, ik concludeerde voor mezelf dat ik al die verzamelde auto -en motor zooi meer als een last ervaarde dan als de hobby die ik voor ogen had. Lang verhaal kort, zooi er uit en focus op iets wat je echt wil. Daarbij was de Porsche een beetje slachtoffer van z'n eigen succes... een apk en een poetslap en hij/zij was ready to go. Wel met dien verstande dat ik er echt 0 Euro op wilde afschrijven, ok max een paar honderd dan

Dus een verkoop topic op het Porsche forum en een ad op Marktplaats. Vrij vlot kreeg ik reactie van een PF member die iets nieuwers zocht om open te rijden om zodoende zijn 964 cabrio wat te sparen. Wat aanvullende info verschaft maar daarna was het stil. Mijn advertentie op marktplaats bleek effectief. Slechts één bericht van een autobedrijf met "wat wilt u er minimaal voor hebben", geen slechte score

Nu nog wat motor spul opruimen en wellicht nog meer.... Weg, WEG!