F1 Seizoen 2020
- D20VT
Re: F1 Seizoen 2020 - Tijden in openingspost
Max heeft in ieder geval zijn stoeltje veiliggesteld.
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Echt zo jammer dat die juwelier weer rijdt dit weekend!

- JP
Rijdt Robin ook mee ?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Of Batman?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- Knot
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- daNpy
Nou we kunnen de speech alvast doen:
Toughest race of my life blabla so blessed bla best fans kept me going blablabla be strong
Toughest race of my life blabla so blessed bla best fans kept me going blablabla be strong
- MParallel
- Auto: BMW
En Bottas kan weer rustig ademhalen.
- Luco
Hoe laat beginnen de juweliersshows dit weekend?
- daNpy
Hamilton remains under a strict quarantine in Bahrain, which he is currently seven days into, but the biggest challenge is set to be Abu Dhabi which has applied tight restrictions, where all regular arrivals in the country face a 14-day quarantine.
An exception has been made for F1, and the entire paddock is obliged to travel on Monday under controlled conditions, before entering a closed 'biosphere' around the track and the neighbouring hotels.
The regulations will make it very problematic for the currently-quarantined Hamilton to be able to compete in Abu Dhabi, even if he tests negative in the coming days.
It's understood that if he does test negative this week but misses the travel window he will only be able to enter Abu Dhabi later in the week if the government makes a special exemption for him.

- Knot
Past mooi bij de show toch al die uitzonderingen, hoop dat Leclerc hem er de eerste bocht uit knikkert.
- JP
De Vries dinsdag testrijden bij Mercedes, samen met Stoffel
- Knot
"Sergio Perez krijgt van Racing Point een nieuwe verbrandingsmotor, een nieuwe turbo en een nieuwe MGU-H"
Toch zonde voor een laatste race? Ik zou die oude spullen lekker laten zitten en de 3e plek voor RP veiligstellen. Of zou hij nog een keer naar voren willen rijden om in beeld te blijven/komen?
Toch zonde voor een laatste race? Ik zou die oude spullen lekker laten zitten en de 3e plek voor RP veiligstellen. Of zou hij nog een keer naar voren willen rijden om in beeld te blijven/komen?
- daNpy
Beetje apart dat iemand die strijd voor "gelijkheid" wel uitzonderingen op de regels wil krijgen.Knot schreef: 11 dec 2020, 10:30 Past mooi bij de show toch al die uitzonderingen, hoop dat Leclerc hem er de eerste bocht uit knikkert.
Oh wacht, discriminatie werk maar 1 kant op, dat is waar ook

- Hielke
Dat is leuk. In het geval van Stoffel; boeie.

- Hielke
Toch verhipte jammer dat Russell niet nog een keer in de Mercedes zit. Zo'n rijderswissel heeft ontzettend veel sjeu aan de race van vorige week gegeven. Ik snap wel dat de oude garde die tests verschrikkelijk vindt, vooral wanneer zo'n nieuw talent echt snel blijkt te zijn. Hamilton heeft niks te vrezen, die had ook leuk even bij Williams kunnen rijden. Geeft voor Williams weer allerlei nieuwe inzichten. Dat switchen is goed en makkelijk als de uitslag van het kampioenschap toch niet meer beïnvloed kan worden. Rijders hoeven niet aan auto's te 'wennen'. Het zou wat zijn op dat niveau. Ze moeten erin passen, meer niet.
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Perez vindt het vast leuk achteraan te starten. Kan ie weer laten zien wat ie waard is. Ik schat in 8e of beter.
Dit seizoen trouwens weinig gridstraffen vanwege te veel nieuwe onderdelen. Max dit jaar niks en vorig jaar twee ofzo. Is dat vanwege andere regels of zijn de auto’s betrouwbaarder?
Dit seizoen trouwens weinig gridstraffen vanwege te veel nieuwe onderdelen. Max dit jaar niks en vorig jaar twee ofzo. Is dat vanwege andere regels of zijn de auto’s betrouwbaarder?
- daNpy
Max is 5 keer uitgevallen. Kan er ook mee te maken hebben 
Hamilton heeft wel iets te vrezen, namelijk waar het al 2 weken over gaat op de interweb: iedereen kan met die MB kampioen worden.
En dan zelf in de Williams gaan zitten en voor lul staan als je buiten de punten eindigt. Dat is niet goed voor de show over hoe moeilijk het is in de MB te winnen.

Hamilton heeft wel iets te vrezen, namelijk waar het al 2 weken over gaat op de interweb: iedereen kan met die MB kampioen worden.
En dan zelf in de Williams gaan zitten en voor lul staan als je buiten de punten eindigt. Dat is niet goed voor de show over hoe moeilijk het is in de MB te winnen.
- Knot
Idd, als hij een echte vent was dan in die Williams instappen en laten zien dat je m wel in de punten kunt rijden.
- Hielke
Ik geef hem minimaal net zoveel kans als Russell in die Williams. Misschien mag het reglementair niet eens, maar ik had mezelf als Hamilton ook wel eens in die mindere auto willen laten zien. Uiteindelijk hoeft ie er alleen maar voor te zorgen dat het verschil met de teammate, net als bij Russell, ook aanzienlijk blijft.Knot schreef: 11 dec 2020, 11:33 Idd, als hij een echte vent was dan in die Williams instappen en laten zien dat je m wel in de punten kunt rijden.
- daNpy
En als dat om wat voor reden niet is staat ie voor joker. Dat gaat ie nooit doen.
- Mari Oh Oh!
Verreweg de meeste wereldkampioenen reden in een auto waarmee het kampioenschap goed te winnen is. Dat hebben ze ten eerste verdiend en daar hebben ze door het geven van input en feedback ook zelf aan meegewerkt. De Ferrari's waar Schumi in reed zijn ook niet uit het niets ontstaan. Het is niet voor niets dat Irvine per ongeluk bijna wereldkampioen werd in het jaar dat Michael zijn benen brak. Als je als coureur niet in zo'n auto terecht kan komen doe je iets verkeerd(lees je mee Alonso?daNpy schreef: 11 dec 2020, 11:28 Hamilton heeft wel iets te vrezen, namelijk waar het al 2 weken over gaat op de interweb: iedereen kan met die MB kampioen worden.

- daNpy
Ik zeg niet dat ie er niet aan bij heeft gedragen, hoewel dat mij weinig bekend is (je hoort er weinig van denk ik?). Wel dat het de GOAT show wat naar beneden trekt als het toch gewoon grotendeels de auto is.
Het hebben van een knecht is ook handig, zie RBR. Die zijn tactisch gezien met 1 auto onderweg.
Het hebben van een knecht is ook handig, zie RBR. Die zijn tactisch gezien met 1 auto onderweg.
- Downforce Hans
Met dat reglementair zou je best wel eens gelijk kunnen hebben.Hielke schreef: 11 dec 2020, 11:40Ik geef hem minimaal net zoveel kans als Russell in die Williams. Misschien mag het reglementair niet eens, maar ik had mezelf als Hamilton ook wel eens in die mindere auto willen laten zien. Uiteindelijk hoeft ie er alleen maar voor te zorgen dat het verschil met de teammate, net als bij Russell, ook aanzienlijk blijft.Knot schreef: 11 dec 2020, 11:33 Idd, als hij een echte vent was dan in die Williams instappen en laten zien dat je m wel in de punten kunt rijden.